Εκτύπωση

Έλεγχος της έντασης στην αερόβια άσκηση

Κυριακή, 27 Μάιος 2012 10:59. Αναρτημένο Προπονητική

Έλεγχος της Έντασης στην Αερόβια ΆσκησηΤο επίπεδο έντασης στην αερόβια άσκηση είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την επίτευξη των επιθυμητών προσαρμογών.

Για τον έλεγχο του επιπέδου έντασης στην αερόβια άσκηση χρησιμοποιούμε τη μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου (VO2max), τον καρδιακό παλμό (HR), τη μέθοδο της υποκειμενικής εκτίμησης της προσπάθειας (Ratings of perceived Exertion - PRE), τη μέθοδο των μεταβολικών μονάδων (Metabolic Equivalent Units - MET) και τον έλεγχο της ομιλίας (Talk test).

Εκτύπωση

Προπόνηση Εφήβων με βάρη

Παρασκευή, 18 Μάιος 2012 14:05. Αναρτημένο Προπονητική

Προπόνηση Εφήβων με βάρηΤον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερα άτομα με ρωτούν εάν μπορούν τα παιδιά να γυμνάζονται με βάρη.

Συνήθως ρωτούν οι γονείς που έχουν παιδιά ηλικίας από 13 έως 16 ετών και προβληματίζονται για το πως πρέπει να γυμνάζονται τα παιδιά τους σε αυτές τις ηλικίες.

Εκτύπωση

Αναπνοή και πληρότητα

Δευτέρα, 30 Απρίλιος 2012 20:14. Αναρτημένο Προπονητική

ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗ

Η σημασία της αναπνοής


ΑΝΑΠΝΟΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ   Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς φαγητό για εβδομάδες, χωρίς νερό για μέρες, χωρίς άσκηση για μια ολόκληρη ζωή, όμως χωρίς οξυγόνο μπορούμε να ζήσουμε μόνο λίγα λεπτά πριν αρχίσουν να πεθαίνουν τα κύτταρα μέσα στο σώμα μας. 
Κι' όμως, είναι καταπληκτικό στο πόσο λίγη σημασία δίνουμε στο να μάθουμε να αναπνέουμε σωστά.

Βασικά, υπάρχουν τρεις πολύ σοβαροί λόγοι, για τους οποίους πρέπει να μάθουμε να αναπνέουμε σωστά.

1. Με τη σωστή αναπνοή επιτυγχάνουμε πληρότητα. ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ σημαίνει πλήρης πρόσληψη και χρησιμοποίηση του οξυγόνου σύμφωνα με τις ικανότητές μας.

Εκτύπωση

Η διάρκεια των διατάσεων και η επίδραση τους στην απόδοση της δρομικής ταχύτητας των ποδοσφαιριστών

Κυριακή, 01 Απρίλιος 2012 22:31. Αναρτημένο Προπονητική

H διάρκεια των διατάσεων και η επίδραση τους στην απόδοση της δρομικής ταχύτητας των  ποδοσφαιριστώνΕισαγωγή

Οι διατάσεις είναι ασκήσεις που σχεδιάστηκαν με σκοπό την ανάπτυξη της μυϊκής ευλυγισίας, ελαστικότητας και της αρθρικής ευκαμψίας. Στα αγγλικά οι διατάσεις ονομάζονται stretching και η ακριβής μετάφρασή του στα ελληνικά είναι τέντωμα. Οι διατατικές ασκήσεις κάμπτουν, τεντώνουν, μακραίνουν, επεκτείνουν τους μύες και τις αρθρώσεις σε όλο το εύρος της κίνησής τους.

Εκτύπωση

Σωματότυποι

Σάββατο, 25 Φεβρουάριος 2012 09:50. Αναρτημένο Προπονητική


ΣωματότυποιΠολύ συχνά συναντάμε στα γυμναστήρια άτομα που γυμνάζονται με λάθος τρόπο σε σχέση με το σωματότυπo τους. Ο καθένας από μας γεννιέται με ένα ορισμένο τύπο σώματος που μένει σταθερός για όλη του τη ζωή. Με τον σωστό τρόπο άσκησης και διατροφής μπορούμε να επηρεάσουμε την εμφάνιση του σώματος και της υγείας.

Οι διάφοροι σωματότυποι παρουσιάζουν διαφορετικό σχήμα σώματος, διαφορετική αναλογία μυϊκής μάζας και λιπώδους ιστού και διαφορετική κατανομή του λίπους στο σώμα.

Εκτύπωση

Πρόσληψη Οξυγόνου και Υψόμετρο

Τρίτη, 14 Φεβρουάριος 2012 21:09. Αναρτημένο Προπονητική

Η πρώτη φορά που η αθλητική φυσιολογία ασχολήθηκε συστηματικά με την πορεία της αθλητικής απόδοσης στο υψόμετρο ήταν στις αρχές του του 1970. Αφορμή σταθηκαν οι Ολυμπιακοί αγώνες του Μεξικό το 1974. Το μεγαλύτερο μέρος των αθλητικών συναντήσεων έγινε στην πρωτεύουσα Mexico city σε υψόμετρο 2.300 μ. περίπου.

Εκτύπωση

Επίδραση του περιβάλλοντος και του κλίματος στις αθλητικές δραστηριότητες

Τρίτη, 07 Φεβρουάριος 2012 16:48. Αναρτημένο Προπονητική

 

Η απόδοση σε αθλήματα μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων, όπως η ποδηλασία, ο μαραθώνιος, η κολύμβηση, αλλά και σε στα περισσότερα ομαδικά αθλήματα, όπως είναι το ποδόσφαιρο και η καλαθοσφαίριση εξαρτάται

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip