Εκτύπωση

Εξέλιξη και Προπονητική

Τρίτη, 20 Αύγουστος 2013 17:20. Αναρτημένο Προπονητική

Εξέλιξη και ΠροπονητικήΚάποιος με ρώτησε γιατί αλλάζω συνεχώς ασκήσεις στην προπόνηση των αθλητών και δεν κρατάω σταθερά ένα πρόγραμμα από χρόνο σε χρόνο, ειδικά όταν αυτό είναι επιτυχημένο.

Με αυτό κατά νου, σκέφτηκα να επισημάνω κάποια σημεία που με ωθούν σε

Εκτύπωση

Διατάσεις Ποτέ μην τις παραλείψεις

Πέμπτη, 15 Αύγουστος 2013 19:52. Αναρτημένο Προπονητική

Διατάσεις. Ποτέ μην τις παραλείπεις Οι μυϊκές διατάσεις έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην προληπτική και νοσηλευτική θεραπεία, γιατί συντελούν στην καλύτερη κινητικότητα των αρθρώσεων και συνεπώς στην καλύτερη λειτουργία όλων των κινητικών μηχανισμών, στον έλεγχο του ανθρώπινου σώματος και στην προστασία του

Εκτύπωση

Μεγιστοποιώντας τον κολυμβητή -τρια.

Πέμπτη, 04 Ιούλιος 2013 00:00. Αναρτημένο Προπονητική

Μεγιστοποιώντας τον κολυμβητή -τρια. Διατροφικά Tips ενόψει Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Κολύμβησης

Είναι γνωστό ότι στον Ελληνικό Αθλητικό χώρο υπάρχει ένα μεγάλο κενό στον τομέα της Αθλητικής Διατροφής και την εξειδίκευση που απαιτεί το κάθε άθλημα ξεχωριστά. Τα αγωνίσματα της κολύμβησης διαρκούν από 20

Εκτύπωση

Σχετικά με το άλμα

Πέμπτη, 06 Ιούνιος 2013 23:57. Αναρτημένο Προπονητική

Σχετικά με το άλμαΤο άλμα αποτελεί σχεδόν καθημερινή συζήτηση ειδικά σε αθλήματα όπως η πετοσφαίριση και η καλαθοσφαίριση και σχεδόν καθημερινά ακούω μεγέθη που δεν στέκουν παρά μόνο στη φαντασία.

Πρώτα απ' όλα το άλμα είναι μεν σημαντικό στα παραπάνω αθλήματα αλλά

Εκτύπωση

Προπόνηση Δύναμης Αθλητών

Πέμπτη, 30 Μάιος 2013 22:16. Αναρτημένο Προπονητική

Προπόνηση Δύναμης ΑθλητώνΕίδη Δύναμης που Απαιτούνται για τη Δραστηριότητα του Αθλητή

Δύναμη είναι η αιτία που προκαλεί την παραμόρφωση ή την μεταβολή της ταχύτητας ενός σώματος. Τη δύναμη μπορούμε να την βρούμε εάν πολλαπλασιάσουμε τη μάζα

Εκτύπωση

Μέσα αποκατάστασης

Τετάρτη, 22 Μάιος 2013 22:54. Αναρτημένο Προπονητική

Η σκληρή προπόνηση και η άθροιση των υποπροϊόντων του μεταβολισμού κατά την άσκηση, δημιουργούν συχνά την αίσθηση της κόπωσης και μια αίσθηση έντασης στο μυϊκό σύστημα. Αυτό μπορούμε να το αποφύγουμε με διάφορους τρόπους που θα βοηθήσουν την χαλάρωση και την απομάκρυνση των υποπροϊόντων του μεταβολισμού.

Εκτύπωση

Ποιες είναι οι προσαρμογές που γίνονται από την Προπόνηση αντοχής

Τρίτη, 19 Μάρτιος 2013 20:13. Αναρτημένο Προπονητική

Ποιες είναι οι προσαρμογές που γίνονται από την  Προπόνηση αντοχήςΈχει φανεί ότι η προπόνηση αντοχής αυξάνει τις αποθήκες των ενδομυϊκών τριγλυκεριδίων, την κινητικότητα των ελεύθερων λιπαρών οξέων και τη συνολική οξείδωση των λιπών. Αυτή η προπονητική προσαρμογή οδηγεί σε διατήρηση των αποθεμάτων υδατανθράκων, συμβάλλοντας έτσι στην παράταση του χρόνου εκτέλεσης μιας έντονης αερόβιας άσκησης.

Εκτύπωση

Πόση δύναμη χρειάζονται οι αθλητές;

Δευτέρα, 25 Φεβρουάριος 2013 20:52. Αναρτημένο Προπονητική


Πόση δύναμη χρειάζονται οι αθλητές;Καθ 'όλα τα 30 χρόνια της καριέρας μου ασχολούμαι με την προπόνηση αθλητών υψηλού επιπέδου για τη βελτίωση της απόδοσης και τη μετά-θεραπευτική άσκηση για την πρόληψη και αποκατάσταση μυοσκελετικών κακώσεων, έχω ξοδέψει χιλιάδες ώρες συνομιλώντας κατ΄ ιδίαν με πολλούς

Εκτύπωση

Πώς να αυξήσετε φυσικά την τεστοστερόνη σας

Πέμπτη, 21 Φεβρουάριος 2013 21:11. Αναρτημένο Προπονητική

Πώς να αυξήσετε φυσικά την τεστοστερόνη σαςΤα επίπεδα της τεστοστερόνης, γνωστή ως η ανδρική ορμόνη, έχει αποδειχτεί πως βρίσκονται στο υψηλότερο τους σημείο κατά τις πρωινές ώρες. Έτσι λοιπόν η πρωινή προπόνηση έχει ένα μικρό πλεονέκτημα. Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, η τεστοστερόνη είναι η ορμόνη η οποία βοηθά στο χτίσιμο των μυών και μαζί με τη σύνθεση πρωτεϊνών αναδομεί τις μυϊκές ίνες που έχουν πληγεί από την προπόνηση αντίστασης.

Εκτύπωση

6 αιτίες που δημιουργούνται προβλήματα στους οπίσθιους μηριαίους

Δευτέρα, 28 Ιανουάριος 2013 20:33. Αναρτημένο Προπονητική

6 αιτίες που δημιουργούνται προβλήματα στους οπίσθιους μηριαίουςΟι τραυματισμοί και τα προβλήματα στους οπίσθιους μηριαίους εμφανίζονται αρκετά συχνά και μπορεί να ενοχλούν από το απλό περπάτημα μέχρι και την καθιστή θέση. Στη συνέχεια, όταν τα συμπτώματα εξαφανιστούν και τελικά αισθάνεστε ότι όλα πηγαίνουν καλύτερα, θα ανακαλύψετε ότι οι ενοχλήσεις αρχίζουν να εμφανίζονται ξανά.

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip