Εκτύπωση

Η αλήθεια για το τοπικό αδυνάτισμα

Τετάρτη, 06 Νοέμβριος 2013 22:06. Αναρτημένο Προπονητική

Η αλήθεια για το τοπικό αδυνάτισμαΟι ασκήσεις για την τοπική μείωση του σωματικού λίπους αποτελούν καθημερινή πρακτική σε μεγάλο μέρος προγραμμάτων άσκησης με σκοπό τη μείωση του σωματικού βάρους, τη βελτίωση της αισθητικής εικόνας του ατόμου και τη βελτίωση της γενικής φυσικής κατάστασης.

Εκτύπωση

Προπόνηση Ισορροπίας & Ιδιοδεκτικότητας

Κυριακή, 20 Οκτώβριος 2013 18:21. Αναρτημένο Προπονητική

Προπόνηση Ισορροπίας & ΙδιοδεκτικότηταςΗ ικανότητα να ορίζουμε τη θέση του σώματός μας στο χώρο, να καθορίζουμε με ακρίβεια τις κινήσεις των άνω και κάτω άκρων μας, να αντιλαμβανόμαστε και να καθορίζουμε την ακριβή θέση ενός οργάνου ή ενός εργαλείου στο χώρο εξαρτάται από τη λήψη, επεξεργασία, αξιολόγηση και αντίδραση σε ένα πλήθος πληροφοριών.

Εκτύπωση

Μέθοδοι και προπονητικά συστήματα για την ανάπτυξη της μυϊκής μάζας

Πέμπτη, 17 Οκτώβριος 2013 18:57. Αναρτημένο Προπονητική

Μέθοδοι και Προπονητικά Συστήματα  για την Ανάπτυξη της Μυϊκής Μάζας Από την δεκαετία του ’70 που το bodybuilding άρχισε να γίνεται ιδιαίτερα δημοφιλές μέχρι και σήμερα έχει αναπτυχθεί πληθώρα μεθόδων και προπονητικών συστημάτων για τη μυϊκή υπερτροφία, γεγονός που δημιουργεί σύγχυση και προβλήματα στους γυμναστές και στους γυμναζόμενους,

Εκτύπωση

Προπόνηση μεταβατικής περιόδου

Παρασκευή, 04 Οκτώβριος 2013 16:46. Αναρτημένο Προπονητική

Προπόνηση μεταβατικής περιόδουΚατά τη μεταβατική περίοδο κύριος στόχος είναι η γενική ανάρρωση του οργανισμού από την καταπόνηση της αγωνιστικής περιόδου, η φροντίδα των τραυματισμών και η ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων.

Εκτύπωση

Ποια είναι η μεταβλητή που κυριαρχεί ως ο κύριος περιοριστικός παράγοντας της μέγιστης πρόσληψης οξυγόνου; Το σύστημα παράδοσης ή το σύστημα κατανάλωσης

Πέμπτη, 19 Σεπτέμβριος 2013 09:54. Αναρτημένο Προπονητική

Άσκηση  και  κατανάλωση οξυγόνου Σε όλες τις μορφές άσκησης η διαθεσιμότητα και ή κατανάλωση του O2 κατέχει κυρίαρχο ρόλο στη συνέχιση ή στον περιορισμό της άσκησης. Η λήψη οξυγόνου από τις μυϊκές ίνες προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για την παρασκευή του ATP που είναι απαραίτητο για τη συστολή των μυών μας, εξαρτάται από 2 πράγματα: 1) Το εξωτερικό σύστημα παράδοσης που φέρνει

Εκτύπωση

Προσέγγιση της προπόνησης με βάση τα συστήματα του οργανισμού

Κυριακή, 15 Σεπτέμβριος 2013 18:02. Αναρτημένο Προπονητική

Προσέγγιση της προπόνησης με βάση τα συστήματα του οργανισμούΤο σώμα είναι μια εξαιρετικά περίπλοκη κατασκευή και είναι σχεδόν αδύνατον να διαχωρίσεις το ένα σύστημα από το άλλο.

Πολλοί όμως που ασχολούνται με το ανθρώπινο σώμα και ασκούν ο καθένας ένα διαφορετικό επάγγελμα, φαίνεται να καταβάλουν προσπάθειες για να ασχοληθούν μόνο με το μέρος ή το σύστημα του σώματος που τους

Εκτύπωση

Προπόνηση για τη βελτίωση της απόδοσης

Τετάρτη, 11 Σεπτέμβριος 2013 19:42. Αναρτημένο Προπονητική

Προπόνηση για τη βελτίωση της απόδοσηςΝομίζω ότι ένα λάθος που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε ότι η προπόνηση είναι ένας σκοπός από μόνη της, η προπόνηση όμως είναι πάντα το μέσο για κάποιο σκοπό.

Θα πρέπει να επικεντρωθούμε στο γεγονός ότι προετοιμάζουμε τον αθλητή να ανταπεξέλθει στην ανταγωνιστική αρένα, να είναι ιδιαίτερα

Εκτύπωση

Τρέχοντας νηστικοί… Κατά ποσό συμβάλει η καρδιοαναπνευστική άσκηση με άδειο στομάχι στην μεγαλύτερη καύση σωματικού λίπους;

Κυριακή, 08 Σεπτέμβριος 2013 17:38. Αναρτημένο Προπονητική

Τρέχοντας νηστικοί… Κατά ποσό συμβάλει η καρδιοαναπνευστική άσκηση με άδειο στομάχι στην μεγαλύτερη καύση σωματικού λίπους;Εάν το τρέξιμο/προπόνηση με άδειο στομάχι μπορεί να επιταχύνει την απώλεια λίπους είναι ένα σύνηθες θέμα που αφορά την φυσική κατάσταση. Ορισμένοι πιστεύουν ότι τρέχοντας νηστικοί είναι πιο αποτελεσματικό στην καύση λίπους, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι μπορεί να μειώσει την απόδοση και να

Εκτύπωση

Σχετικά με την τιμωρία

Τρίτη, 03 Σεπτέμβριος 2013 12:18. Αναρτημένο Προπονητική

Σχετικά με την τιμωρίαΗ τιμωρία μάλλον είναι αντιπαιδαγωγική μέθοδος αλλά χρησιμοποιείται καθημερινά από ένα μεγάλο αριθμό προπονητών.

Πρώτα από όλα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι η προπόνηση σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να είναι τιμωρία αλλά ευχαρίστηση.

Εκτύπωση

Προπόνηση προσαγωγών και απαγωγών του ισχίου

Κυριακή, 01 Σεπτέμβριος 2013 10:11. Αναρτημένο Προπονητική

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΡΟΣΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΓΩΓΩΝ ΤΟΥ ΙΣΧΙΟΥΚάθε φορά που ρωτώ κάποιον, άνδρα ή γυναίκα ποιες ασκήσεις χρησιμοποιεί για την περιοχή των προσαγωγών και των απαγωγών, η απάντηση είναι η συνηθισμένη, για τους προσαγωγούς χρησιμοποιούν την καθιστή μηχανή προσαγωγών και για τους απαγωγούς την καθιστή μηχανή απαγωγών.

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip