Εκτύπωση

Ρύθμιση 6 ορμονών για προχωρημένη μυϊκή ανάπτυξη: Τεστοστερόνη (Μέρος 1)

Δευτέρα, 04 Αύγουστος 2014 23:36. Αναρτημένο Προπονητική

Ρύθμιση 6 ορμονών για προχωρημένη μυϊκή ανάπτυξη: Τεστοστερόνη (Μέρος 1)Ίσως η πιο δημοφιλής ορμόνη, καθώς σχετίζεται με το σεξ και συχνά πυκνά την συναντάμε σε περιοδικά lifestyle. Ακριβώς αυτή η σύνδεση της με το σεξ όμως, παρερμηνεύει την σημασία της και δε δίνεται επαρκής περιγραφή του τι είναι και ποιες οι λειτουργίες της.

Εκτύπωση

Ρύθμιση 6 ορμονών για προχωρημένη μυϊκή ανάπτυξη (εισαγωγή)

Τρίτη, 29 Ιούλιος 2014 17:20. Αναρτημένο Προπονητική

Ρύθμιση 6 ορμονών για προχωρημένη μυϊκή ανάπτυξη Η ανάπτυξη των μυών και η απώλεια λίπους, δύο βασικές προϋποθέσεις για την ανάδειξη ενός καλογυμνασμένου σώματος, εξαρτώνται από την εκμετάλλευση των παρακάτω ορμονών: της αυξητικής ορμόνης (GH) και της τεστοστερόνης (Τ).

Εκτύπωση

10 Μέθοδοι Βελτίωσης Της Σύνδεσης Μυαλού και Μυός

Σάββατο, 12 Ιούλιος 2014 10:03. Αναρτημένο Προπονητική

10 Μέθοδοι Βελτίωσης Της Σύνδεσης Μυαλού και ΜυόςΑπόλυτη Ένωση Μυών, Μυαλού και Μετάλλου.

Οι παρακάτω μέθοδοι είναι μια συλλογή από τις προσωπικές μου εμπειρίες τα τελευταία 15 χρόνια που ασχολούμαι με το θέμα της αυτοσυγκέντρωσης και τον ρόλο της στη μυϊκή ανάπτυξη.

Εκτύπωση

Ασκήσεις με kettlebell. Αυτό θα πει προπόνηση!

Πέμπτη, 10 Απρίλιος 2014 21:29. Αναρτημένο Προπονητική

Ασκήσεις με kettlebell. Αυτό θα πει προπόνηση!Το kettlebell ή girya είναι ένα παραδοσιακό Ρώσικο χυτό αλτηράκι το οποίο μοιάζει με μία μπάλα κανονιού με χερούλι. Όπως και οι κοινοί αλτήρες, τα kettlebell είχαν χρήση από το 17ο αιώνα από Ρώσους Αρσιβαρίστες. Παρά το γεγονός ότι έχει χρησιμοποιηθεί για αρκετές εκατοντάδες χρόνια στη Ρωσία, η χρήση του είναι σχετικά πρόσφατη στα καθιερωμένα προγράμματα personal training στην Αμερική και στην Ευρώπη.

Εκτύπωση

Βελτιστοποιώντας την καύση λίπους με αερόβια άσκηση

Τρίτη, 11 Μάρτιος 2014 19:49. Αναρτημένο Προπονητική

Βελτιστοποιώντας την καύση λίπους με αερόβια άσκησηΑ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Σκοπός της αερόβιας άσκησης στο bodybuilding, πέρα από τη βελτίωση της γενικής φυσικής κατάστασης είναι η μεγιστοποίηση της χρήσης του σωματικού λίπους ως πηγής καυσίμου, είτε κατά τη διάρκεια της αερόβιας, είτε κατά τη διάρκεια των ωρών που ακολουθούν.

Εκτύπωση

Άσκηση και υπερπροπόνηση : τα συμπτώματα της υπερπροπόνησης

Σάββατο, 15 Φεβρουάριος 2014 22:50. Αναρτημένο Προπονητική

Άσκηση και υπερπροπόνηση Οι αθλητές στην προσπάθεια τους να βελτιώσουν την αθλητική τους ικανότητα, πολλές φορές ξεπερνούν τα όρια της αντοχής τους στην προπόνηση. Υπέρ-προπονούνται τόσο σε ένταση όσο και σε διάρκεια εκγύμνασης, πιστεύοντας πως με τον τρόπο αυτόν θα επιφέρουν πιο γρήγορα και πιο θεαματικά αποτελέσματα στις αθλητικές τους επιδόσεις.

Εκτύπωση

Μεταβολικό Σύνδρομο

Πέμπτη, 09 Ιανουάριος 2014 20:35. Αναρτημένο Προπονητική

Μεταβολικο ΣυνδρομοΌλο και πιο συχνά ακούμε για το μεταβολικό σύνδρομο . Τι συμβουλή πρέπει να δώσουμε ως ειδικοί για την γενικότερη βελτίωση της υγείας αυτών των ατόμων (αποκλείοντας τη χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής); Γιατί η αερόβια προπόνηση μπορεί να μην έχει άμεσα φανερά αποτελέσματα; Τι μορφή άσκησης προτείνουμε για την βελτίωση της λειτουργία των HDL σωματιδίων.

Εκτύπωση

Μεταβολικές αιτίες κόπωσης

Σάββατο, 23 Νοέμβριος 2013 18:15. Αναρτημένο Προπονητική

Μεταβολικές αιτίες κόπωσηςΟ κάθε ένας που έχει ασκηθεί μέχρι εξάντλησης γνωρίζει το αίσθημα της μυϊκής κόπωσης που προκαλείται κατά την έντονη άσκηση- αυτό το «βαρύ» αίσθημα στα πόδια και στα χέρια (ή και στα δύο), ενώ κάποιες φορές το αίσθημα που καίγονται οι μύες. Η κόπωση προκαλείται όταν οι απαιτήσεις σε ΑΤΡ είναι περισσότερες από τη παραγωγή – υποστήριξη.

Εκτύπωση

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να δω αποτελέσματα όταν γυμνάζομαι;

Πέμπτη, 21 Νοέμβριος 2013 22:29. Αναρτημένο Προπονητική


Πόσος χρόνος χρειάζεται για να δω αποτελέσματα όταν γυμνάζομαι;Συχνά όταν ξεκινάει κανείς να γυμνάζεται θέλει πραγματικά να δεί τα αποτελέσματα της άσκησης στο σώμα του, όσο το δυνατό συντομότερα. Ως ένα βαθμό αυτό ισχύει καθώς η άσκηση μας κάνει αμέσως να αισθανόμαστε καλύτερα με την έκκριση ενδορφινών που προκαλεί, αλλά στην πλειονότητα των ασκήσεων τα αποτελέσματα είναι ορατά λίγο πιο μακροπρόθεσμα,

Εκτύπωση

Ενεργειακός Μεταβολισμός

Πέμπτη, 14 Νοέμβριος 2013 16:58. Αναρτημένο Προπονητική

Ενεργειακός Μεταβολισμός Η ενέργεια υπάρχει και χρησιμοποιείται σε διάφορες καταστάσεις. Η θερμότητα, η χημική και μηχανική ενέργεια είναι οι τρεις πιο συχνοί τύποι ενέργειας στο σώμα και στην άσκηση. Η ενέργεια περιέχεται στη τροφή και δε γίνεται να χρησιμοποιηθεί άμεσα από τους μύες κατά τη φυσική δραστηριότητα.

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip