Εκτύπωση

Ανάπτυξη μυικής δύναμης

Κυριακή, 15 Μάιος 2016 16:52. Αναρτημένο Προπονητική

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΥΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣΗ μυϊκή δύναμη και η αντοχή αναπτύσσεται μόνον όταν οι μύες φορτίζονται μ' επιβαρύνσεις μεγαλύτερες από εκείνες που συνήθως αντιμετωπίζουν.

Εκτύπωση

"Χτίζοντας" κοιλιακούς part 2

Τετάρτη, 23 Μάρτιος 2016 21:55. Αναρτημένο Προπονητική

"Χτίζοντας" κοιλιακούς part 2Αφού ξεκαθαρίσαμε κάποια βασικά πράματα στο πρώτο μέρος, ας εμβαθύνουμε λίγο περισσότερο σε αυτό το ενδιαφέρον θέμα.

Ας μπούμε πρώτα στο κεφάλαιο ανατομία και να πούμε ποίοι είναι οι κοιλιακοί μύες.

Ξεκινώντας από τον βασικότερο και μεγαλύτερο μυ της ομάδας αυτής, τον

Εκτύπωση

"Χτίζοντας" κοιλιακούς...

Δευτέρα, 21 Μάρτιος 2016 22:18. Αναρτημένο Προπονητική

"Χτίζοντας" κοιλιακούς...Ας μιλήσουμε για την προπόνηση κοιλιακών! Να ξεκαθαρίσουμε κάτι από την αρχή... οι κοιλιακοί πρώτα χτίζονται στην κουζίνα και μετά στο γυμναστήριο!

Ένα λάθος που κάνουμε είναι να τους γυμνάζουμε κάθε μέρα! ΟΧΙ, οι κοιλιακοί όπως και

Εκτύπωση

Ανάπτυξη μυικής δύναμης

Τετάρτη, 16 Δεκέμβριος 2015 19:59. Αναρτημένο Προπονητική

Ανάπτυξη μυικής δύναμηςΗ μυική δύναμη και η αντοχή αναπτύσσεται μόνον όταν οι μύες φορτίζονται μ' επιβαρύνσεις μεγαλύτερες από εκείνες που συνήθως αντιμετωπίζουν. Έτσι λοιπόν αν οι επιβαρύνσεις παραμένουν σταθερές δε θα έχουμε και αύξηση της δύναμης , γι αυτό το λόγο έχουμε τη διαμόρφωση της αρχής της επιβάρυνσης κι εφαρμόζεται σε όλα τα προπονητικά προγράμματα.

Εκτύπωση

Ο Γιάννης Τοπαλίδης αποκαλύπτει τα μυστικά του «Καλού προπονητή»

Τετάρτη, 18 Φεβρουάριος 2015 18:37. Αναρτημένο Προπονητική

Ο  Γιάννης Τοπαλίδης αποκαλύπτει τα μυστικά του «Καλού προπονητή»Τ’ όνομα του Γιάννη Τοπαλίδη έχει συνδεθεί με τη μεγαλύτερη στιγμή του ελληνικού ποδοσφαίρου, μιας και υπήρξε βοηθός του Ότο Ρεχάγκελ στο έπος της Πορτογαλίας το 2004. Από φέτος «παίζει μπάλα» στο τμήμα προπονητικής του ΙΕΚ ΞΥΝΗ Μακεδονίας.

Εκτύπωση

3+1 λόγοι για να αποκτήσω γραμμωμένους κοιλιακούς

Σάββατο, 07 Φεβρουάριος 2015 21:04. Αναρτημένο Προπονητική


3+1 λόγοι για να αποκτήσω γραμμωμένους κοιλιακούς Διακαής πόθος ανδρών και γυναικών το τέλειο σώμα για την παραλία. «Αγαπημένο» σημείο; Οι κοιλιακοί. Το αντιαισθητικό "σωσίβιο" που τους υπερκαλύπτει, ταλαιπωρεί ένα μεγάλο ποσοστό ασκούμενων, κυρίως ανδρών. Γιατί όμως, τόσος κόπος;

Εκτύπωση

Γιατί οι δρομείς πρέπει να κάνουν προπόνηση μυικής ενδυνάμωσης

Τρίτη, 03 Φεβρουάριος 2015 22:47. Αναρτημένο Προπονητική


Γιατί οι δρομείς πρέπει να κάνουν προπόνηση μυικής ενδυνάμωσηςΟι ασκήσεις αντοχής είναι σημαντικές για την δημιουργία μιας καλής φυσικής κατάστασης στο τρέξιμο αλλά και για την αποφυγή τραυματισμών. Τα βίντεο θα σας δείξουν πώς.

Το τρέξιμο συχνά θεωρείται πως είναι μία υπόθεση αντοχής και καλής αερόβιας ικανότητας , αλλά όμως η μυϊκή δύναμη παίζει επίσης ένα σημαντικό ρόλο.

Εκτύπωση

10 Συμβουλές για τις διατάσεις

Πέμπτη, 08 Ιανουάριος 2015 19:48. Αναρτημένο Προπονητική

10 Συμβουλές για τις διατάσεις1. Η εφαρμογή σωστών διατάσεων θα σας βοηθήσει στη βελτίωση της ελαστικότητας των μυών, στην πρόληψη τραυματισμών, καθώς και στην αποθεραπεία μετά από έντονη άσκηση.

Εκτύπωση

Τρέξιμο στο διάδρομο γυμναστικής VS τρέξιμο στο δρόμο

Δευτέρα, 05 Ιανουάριος 2015 21:45. Αναρτημένο Προπονητική

Τρέξιμο στο διάδρομο γυμναστικής VS τρέξιμο στο δρόμοΔεν υπάρχει αμφιβολία ότι το τρέξιμο αποτελεί μια από τις καλύτερες μορφές άσκησης, δεδομένου ότι μεταξύ άλλων:

1. Βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία και συνεπώς συντελεί στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων.

Εκτύπωση

Προπόνηση με βάρη: Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε

Κυριακή, 28 Δεκέμβριος 2014 16:03. Αναρτημένο Προπονητική


Προπόνηση με βάρη: Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε1. Τα βάρη δεν είναι προαιρετική επιλογή αλλά ένα απόλυτο must για την υγεία μας.

2. Καμία άλλη μορφή σωματικής άσκησης δεν έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στην ποιότητα της ζωής μας , έναν αντίκτυπο που μεγαλώνει για κάθε χρόνο που μας βαραίνει.

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip