Εκτύπωση

Δυναμικά αθλήματα: πόσο είναι ωφέλιμα?

Παρασκευή, 02 Οκτώβριος 2015 17:41. Αναρτημένο Αθλητική Ψυχολογία

Δυναμικά αθλήματα: πόσο είναι ωφέλιμα?Για τους λαούς της Ανατολής, η συμμετοχή σε ένα άθλημα, κυρίως στις πολεμικές τέχνες (δυναμικά αθλήματα), δεν είναι απλά ένας τρόπος εκγύμνασης του σώματος, ούτε μόνο η αναζήτηση της νίκης, αλλά κάτι περισσότερο. Θεωρείται εκγύμναση του πνεύματος και παροχή στον αθλητή όλων εκείνων των στοιχείων που θα του είναι απαραίτητα στην καθημερινή του ζωή. Οι πολεμικές τέχνες, σε μεγαλύτερο βαθμό από τα υπόλοιπα

Εκτύπωση

«Εσύ πως μιλάς στον εαυτό σου;… Η δύναμη της τεχνικής του θετικού αυτοδιαλόγου στον αθλητισμό.»

Παρασκευή, 28 Αύγουστος 2015 21:20. Αναρτημένο Αθλητική Ψυχολογία


Εσύ πως μιλάς στον εαυτό σου;Έχω ακούσει πολλές φορές παιδιά που ασχολούνται με τον αθλητισμό να εξωτερικεύουν τις σκέψεις που κάνουν για τον εαυτό τους: «Φοβάμαι/ δεν θέλω να συμβεί αυτό», «Δεν θέλω να χάσω αυτό το σουτ», «Φοβάμαι μην τους απογοητεύσω», «Είμαι άστοχος», «Τα θαλάσσωσα» και άλλες παρόμοιες αρνητικές δηλώσεις.

Εκτύπωση

Η …«σκοτεινή πλευρά» της ευτυχίας

Σάββατο, 08 Αύγουστος 2015 22:09. Αναρτημένο Αθλητική Ψυχολογία

Η …«σκοτεινή πλευρά» της ευτυχίαςΠώς πότε και γιατί η επιδίωξη της ευτυχίας δεν είναι πάντα θετική.

Για όλους τους ανθρώπους είναι ευρέως αποδεκτό ότι μία ευτυχισμένη ζωή είναι και η επιθυμητή (King & Napa, 1998). Στο χώρο των επιστημών της υγείας τις τελευταίες δεκαετίες έχει σημειωθεί τεράστια αύξηση στην έρευνα

Εκτύπωση

H αξία της φυσικής δραστηριότητας για τη σωματική και ψυχική υγεία

Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 23:04. Αναρτημένο Αθλητική Ψυχολογία

H αξία της φυσικής δραστηριότητας για τη σωματική και ψυχική υγείαΗ αρνητική επίδραση που ασκεί η καθιστική ζωή στη διάρκεια και στην ποιότητα της ανθρώπινης ζωής είναι πλέον πολλαπλά τεκμηριωμένη. Η έλλειψη άσκησης αποτελεί σημαντική αιτία παθήσεων, όπως τα καρδιαγγειακά και νεοπλασματικά νοσήματα.

Εκτύπωση

Ανάπτυξη Αυτοπεποίθησης

Τετάρτη, 29 Ιούλιος 2015 23:35. Αναρτημένο Αθλητική Ψυχολογία

Ανάπτυξη ΑυτοπεποίθησηςΜπορούμε να βελτιώσουμε τα επίπεδα της αυτοπεποίθησης του αθλητή, χωρίς να ξεχνάμε ότι η ιδανική αυτοπεποίθηση είναι μία μέση αυτοπεποίθηση ούτε πολύ χαμηλή ούτε πολύ υψηλή. Η ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης μπορεί να γίνει με βασικές ασκήσεις που θα δοθούν από τον προπονητή και θα «δουλευτούν» σε συνεργασία με τον αθλητή.

Εκτύπωση

Νοερή Εξάσκηση

Κυριακή, 19 Ιούλιος 2015 23:42. Αναρτημένο Αθλητική Ψυχολογία

Νοερή ΕξάσκησηH νοερή εξάσκηση είναι η φανταστική επανάληψη μιας φυσικής δεξιότητας, χωρίς όμως την εκτέλεση των φυσικών κινήσεων. Πολλοί ερευνητές αναφέρουν ότι η νοερή εξάσκηση χρησιμοποιεί νευρογνωστικούς μηχανισμούς κατά την προετοιμασία και εκτέλεσης κίνησης. Οι επιδράσεις της νοερής εξάσκησης στον αθλητισμό ως προς την μεγιστοποίηση της επίδοσης, έχουν μελετηθεί εκτενώς στην ψυχολογία.

Εκτύπωση

Οι 5 βασικές αλήθειες για τους φόβους μας

Κυριακή, 05 Ιούλιος 2015 00:22. Αναρτημένο Αθλητική Ψυχολογία

Οι 5 βασικές αλήθειες για τους φόβους μαςΌλοι μας ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ...όσο και να δυσκολευόμαστε να το παραδεχτούμε...

Τι φοβόμαστε???

Μπορούμε να απαριθμήσουμε πολλές καταστάσεις που μας προκαλούν φόβο...

Εκτύπωση

Διαχείριση άγχους

Κυριακή, 29 Μάρτιος 2015 21:23. Αναρτημένο Αθλητική Ψυχολογία

Διαχείριση άγχουςΤο άγχος στον αθλητισμό οφείλεται συνήθως στο φόβο του αποτελέσματος του αγώνα. Πολλές φορές οι αθλητές είχαν βιώσει κάποια αποτυχία στο παρελθόν, την οποία συνδέουν με το άγχος. Άλλες φορές αισθάνονται ότι δεν έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα ή τους φοβίζει το επίπεδο των αντιπάλων.

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip