Εκτύπωση

Η γυναικεία φύση και η φυσιολογία της γυναίκας

Παρασκευή, 30 Νοέμβριος 2012 18:58. Αναρτημένο Γυναίκα

Η ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΥΣΗ ΚΑΙ Η ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣΟταν ξεκίνησαν οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες το 1896 οι διοργανωτές γιά πολλά ζητήματα προβληματίστηκαν, ένα όμως το είχαν από την αρχή σίγουρο˙ οι Ολυμπιακοί Αγώνες ήταν αντρική υπόθεση. Ηταν αυτονόητο ότι ο αθλητισμός δεν ταίριαζε στη Γυναικεία Φύση, όπως είχε πει και ο Βαρώνος ντε Κουμπερτέν.

Εκτύπωση

Γυναίκα και μυϊκή δύναμη

Παρασκευή, 12 Οκτώβριος 2012 21:34. Αναρτημένο Γυναίκα

Γυναίκα και μυϊκή δύναμηΕίκοσι πέντε χρόνια νωρίτερα οι όροι γυναίκα και μυϊκή δύναμη θεωρούνταν αντικρουόμενοι, καθώς διάφοροι μύθοι και ταμπού, που κάλυπταν την γυναικεία άθληση, θεωρούσαν ότι η ταυτότητα του θηλυκού γένους δεν συμβαδίζει με την ανάπτυξη της μυϊκής δύναμης.

Σήμερα, ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός γυναικών γυμνάζεται με στόχο την μυϊκή ενδυνάμωση και ανάπτυξη του μυϊκού τόνου.

Τα αίτια μπορεί να είναι:

Εκτύπωση

Επιβάρυνση του σώματος από τα ψηλοτάκουνα παπούτσια

Πέμπτη, 04 Οκτώβριος 2012 23:52. Αναρτημένο Γυναίκα

Τα ψηλοτάκουνα παπούτσια επικράτησαν αρχικά για λόγους οικονομίας και στη συνέχεια για λόγους αισθητικής. Η χρήση τους ξεκίνησε από μια μεσαιωνική εφεύρεση που βασιζόταν στην ιδέα κατασκευής παπουτσιών που να μη χαλάνε εύκολα από τη λάσπη και τις πέτρες στους δρόμους, ανυψώνοντας ολόκληρο το παπούτσι από το έδαφος προκειμένου να το προστατεύσει από τη γρήγορη φθορά.

Στη συνέχεια οι γυναίκες ανακάλυψαν πως η χρήση τους δημιουργούσε την ψευδαίσθηση μιας πιο λεπτής φιγούρας ενώ τόνιζε τις γάμπες. Η συχνή και μεγάλη διάρκεια της χρήσης τους μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στα πόδια και στη σπονδυλική στήλη. Η χρήση των ψηλοτάκουνων παπουτσιών αλλάζει τη γωνία της ποδοκνημικής ως προς το έδαφος, αναλογικά προς το ύψος του τακουνιού.

Εκτύπωση

Γυναίκες και άσκηση με βάρη…

Πέμπτη, 31 Μάιος 2012 19:55. Αναρτημένο Γυναίκα


Γυναίκες και άσκηση με βάρη…Ένας από τους πιο κλασικούς τρόπους μυϊκής ενδυνάμωσης και τόνωσης είναι τα βάρη και γενικότερα οι ασκήσεις με αντιστάσεις, λάστιχα και μηχανήματα, ή ακόμα απλώς και μόνο χρησιμοποιώντας ως αντίσταση το βάρος του ίδιου σας του σώματος.

Κατηγορίες αντιστάσεων

Όταν ακούτε άσκηση με βάρη, σας έρχεται στο μυαλό η άρση σιδερικών αντικειμένων που υπάρχουν στις αίθουσες των γυμναστηρίων. Παρ' όλα αυτά, υπάρχουν πολλά είδη αντιστάσεων και πολλοί τρόποι που μπορούμε να εκτελέσουμε τις ασκήσεις.

Εκτύπωση

Γυναικεία Αθλητική Τριάδα

Τετάρτη, 04 Απρίλιος 2012 17:57. Αναρτημένο Γυναίκα

Γυναικεία Αθλητική ΤριάδαΤα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί ο αριθμός των γυναικών που ασχολούνται επαγγελματικά με τον αθλητισμό, το επίπεδο του οποίου έχει ανέβει σημαντικά. Για να μπορέσει μια γυναίκα να ξεχωρίσει απαιτούνται πολλές ώρες σκληρής προπόνησης και μερικές φορές έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία των αθλητριών. Όπως είναι λογικό, η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην γενικότερη υγεία και ευεξία των αθλητών και πολλές φορές επηρεάζει την απόδοσή τους, όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο.

Σε αθλήματα όπως ο χορός, η ρυθμική γυμναστική και η ενόργανη γυμναστική απαιτούνται χαμηλά ποσοστά λιπώδη ιστού έτσι ώστε οι αθλήτριες να έχουν καλύτερη εμφάνιση αλλά και για να μπορούν να εκτελούν με μεγαλύτερη ευκολία την ποικιλία ασκήσεων που απαιτεί το άθλημά τους (ασκήσεις ευκαμψίας, αντίσταση με το βάρος του σώματος κ.ο.κ).

Εκτύπωση

Άσκηση και Κυτταρίτιδα

Σάββατο, 31 Μάρτιος 2012 22:25. Αναρτημένο Γυναίκα

Άσκηση και ΚυτταρίτιδαTο πρόβλημα της κυτταρίτιδας παρουσιάζεται δυστυχώς μεγαλύτερο στις γυναίκες κι αυτό γιατί η δομή του συνδετικού ιστού, που βασίζεται στην γενετική, είναι διαφορετική στους άνδρες απ' ότι στις γυναίκες. Η κυτταρίτιδα εκδηλώνεται με παραμορφώσεις που εμφανίζονται κυρίως στους μηρούς, στα ισχία, στους γλουτούς, στο στομάχι και στους βραχίονες.

Εκτύπωση

Μικρά μυστικά & χρήσιμες συμβουλές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Πέμπτη, 15 Μάρτιος 2012 10:09. Αναρτημένο Γυναίκα

ΜΙΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΆ & ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΎΝΗΣ• Η πιο χρήσιμη συμβουλή για κάθε γυναίκα που θέλει να μείνει έγκυος είναι να προετοιμάσει τον οργανισμό της και το σώμα της για τους 9 μήνες της κύησης. Τι σημαίνει αυτό; Άσκηση και καλή διατροφή για να είναι η εγκυμοσύνη η πιο ασφαλής και ευχάριστη εμπειρία της.

• Η ναυτία και ο εμετός είναι σύνηθες φαινόμενο του 1ου τριμήνου της κύησης. Ίσως τα μικρά και συχνά γεύματα να μπορούν να βοηθήσουν και να ανακουφίσουν την έγκυο.

• Η ναυτία και ο εμετός κατά το πρωινό ξύπνημα ή τις πρωινές ώρες μπορεί ν' αντιμετωπιστεί με 1-2 κράκερς χωρίς ζάχαρη.

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip