Εκτύπωση

Βάρη & Γυναίκα : 6 Λόγοι να τα εντάξεις στο πρόγραμμά σου !

24 Ιανουάριος 2017. Αναρτημένο Γυναίκα

Βάρη & Γυναίκα : 6  Λόγοι να τα εντάξεις στο πρόγραμμά σου !«Δε θέλω να φουσκώσω &να γίνω σαν τον Σβαρτζενέγκιερ!»..Είναι η πιο συχνή φράση που ακούγεται από τις γυναίκες που ξεκινούν να γυμνάζονται. Οι περισσότερες πιστεύουν πως αν εντάξουν ένα πρόγραμμα βαρών στις προπονήσεις τους τότε θα αρχίσουν να θυμίζουν bodybuilders που- μεταξύ μας- μακάρι να ήταν τόσο εύκολο!

Η προπόνηση με βάρη είναι επιτακτική για όσες θέλουν ένα καλοσχηματισμένο και γραμμωμένο σώμα και ιδού γιατί:

1. Χάνεις 40-50% περισσότερο λίπος!

Αμερικανοί ερευνητές εξέτασαν 3 ομάδες ατόμων που έκαναν διατροφή: Μια που δε γυμναζόταν καθόλου, μία που έκανε μόνο αερόβια άσκηση και διατροφή και μια που συνδύαζε άσκηση αντιστάσεων και βαρών, αερόβιο και διατροφή. Σε διάστημα 2 μηνών, η ομάδα που χρησιμοποιούσε άσκηση με βάρη είχε χάσει 6 κιλά παραπάνω λίπος από τις υπόλοιπες ομάδες. Ο λόγος; Με τα βάρη κατάφεραν και διατήρησαν τη μυϊκή τους μάζα ενώ οι υπόλοιπες ομάδες έχασαν λίπος αλλά και μυϊκή μάζα.

2. Καις περισσότερες θερμίδες!

Η άσκηση με βάρη αυξάνει τον αριθμό θερμίδων ακόμα και όταν κάθεστε στον καναπέ σας! Ο λόγος; Μετά από κάθε προπόνηση δύναμης, οι μύες χρειάζονται ενέργεια για την αποκατάσταση των ινών τους και ύστερα από έρευνες τα άτομα που γυμνάζονταν με βάρη αύξησαν τα επίπεδα του μεταβολισμού τους σε σχέση με αυτούς που έκαναν μόνο αερόβιο.

3. Είναι ο καλύτερος σύμμαχος στην οστεοπόρωση!

Έρευνες έχουν δείξει ότι η συστηματική άσκηση με βάρη και αντιστάσεις αυξάνει έως και 15% την οστική πυκνότητα σε διάστημα 6 μηνών.

4. Η καρδιά σου θα είναι γερή σα σίδερο!

Σύμφωνα με μελέτες άτομα που έκαναν 2-3 προπονήσεις δύναμης την εβδομάδα μείωσαν τα επίπεδα της αρτηριακής τους πίεσης, πράγμα που είναι αρκετό για να μειώσει κατά 40% τη πιθανότητα εγκεφαλικού επεισοδίου και κατά 15% την πιθανότητα καρδιακής προσβολής. Επίσης, βοηθά και στη μείωση του στρες, μειώνοντας τα επίπεδα της κορτιζόλης.

5. Το σώμα σου σμιλεύεται κι αλλάζει μορφή!

Αυτό συμβαίνει γιατί η προπόνηση με αντιστάσεις σε «αναγκάζει» να χρησιμοποιείς περισσότερες μυϊκές ομάδες ενώ ταυτόχρονα οι μύες αντικαθιστούν το λίπος, το οποίο καταλαμβάνει 18% περισσότερο χώρο στο σώμα μας από ένα κιλό μυών.

6. Γίνεσαι πιο έξυπνη!

Οι μύες χτίζουν σώμα αλλά και μυαλό! Σύμφωνα με ερευνητές, άτομα που γυμναζόντουσαν με βάρη και αντιστάσεις αύξησαν τη γνωστική τους λειτουργία, τη μνήμη τους, τη λεκτική λογική αλλά και το εύρος της προσοχή τους.

Μην αφήνεις, λοιπόν, τα βάρη να είναι μόνο οικογενειακή υπόθεση! Μόλις απέκτησες 6 πολύ καλούς λόγους για να τα εντάξεις στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά σου και να δεις το σώμα αλλά και το μυαλό σου να αλλάζει!

Βασιλειάδου Χριστίνα-Ειρήνη
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής
Personal Trainer- Pilates Trainer
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.



FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip