Εκτύπωση

Προπόνηση με βάρη μετά τα 40

17 Φεβρουάριος 2012. Αναρτημένο Άνδρας

Προπόνηση με βάρη μετά τα 40Όταν ήμουν φοιτητής έκανα τα πάντα λάθος με τα βάρη. Ότι μου κατέβαινε! Πολλές επικίνδυνες ασκήσεις,λάθος τεχνική και υπερπροπόνηση του κερατά! Έκαιγα τους μύες μου συστηματικά αλλά ήταν ατελείωτοι. Η νιότη όλα τα συγχωρεί. Όσο μεγάλωνα,μάθαινα κι έβαζα μυαλό και αντικαθιστούσα την ορμή και την αλαζονική περιφρόνηση των κανόνων με γνώση,μέθοδο και άψογη τεχνική. Όλα αυτά μαζί με απίστευτα άλματα στη διατροφή μου μου επιτρέπουν να διατηρώ ένα κορμί καλύτερο από αυτό των φοιτητικών μου χρόνων. Ποια είναι η μεγαλύτερη αλλαγή όσο περνάνε τα χρόνια; Είναι η δυσκολότερη και βραδύτερη αποκατάσταση μετά από μια έντονη προπόνηση.

Ο οργανισμός θεραπεύει τους μύες με αργότερους ρυθμούς. Αυτό δεν είναι αναγκαία κακό. Είναι πρόβλημα κυρίως για τους εθισμένους,τους fitness addicts. O εθισμός όμως αδέλφια δεν είναι ποτέ καλός. Η προπόνηση δεν είναι αυτοσκοπός! Έχουμε και μια ζωή να ζήσουμε! Σας εγγυώμαι ότι με μία ώρα βάρη την εβδομάδα μπορείτε να έχετε εκπληκτικό κορμί πολύ μετά από τα 40 σας.  

Φινέτσα,στυλ,πάθος και δημιουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που θα κάνουν τον 40αρη να υπερκεράσει κατά πολύ τους νεότερούς του.Το να είναι παιδί με μυαλό ενήλικα. Τα χρόνια μπορεί να περνάνε αλλά η 5η δεκαετία κρύβει φοβερό δυναμικό και επί πλέον να θυμάστε ότι όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι. Προθέρμανση Η προθέρμανση στην ηλικία αυτή παίζει βαρυσήμαντο ρόλο. Το να αρπάζεις τα βάρη και να τους δίνεις να καταλαβαίνουν χωρίς ζέσταμα - όπως ακριβώς κάνω εγώ - είναι από χαζό ως πολύ επικίνδυνο. Μια σωστή προετοιμασία αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στους μύες και βελτιώνει την πρόσληψη του οξυγόνου και το ιξώδες των αρθρικών υγρών. Κανονικά χρειάζεται ένα δεκάλεπτο αερόβιας άσκησης και μετά στοχευμένη προθέρμανση με μικρότερα βάρη από αυτά του κυρίως προγράμματος. Λιγότερες ασκήσεις Πρέπει να γίνονται λιγότερες ασκήσεις για κάθε μυϊκή ομάδα. Εκείνο που έχει μείζονα σημασία είναι η ένταση, δηλαδή μεγάλα βάρη και λιγότερες επαναλήψεις. Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά. Αυτοί που ξεχωρίζουν δεν αστειεύονται με τα βάρη. Επίσης η συχνότητα που χρησιμοποιείται από τους περισσότερους είναι εξαιρετικά μεγάλη και φέρνει γρήγορη υπερκόπωση. Είμαι παθιασμένος και γυμνάζομαι περισσότερο απ' ότι χρειάζομαι. Τα καλύτερα αποτελέσματα τα έχω όταν γυμνάζομαι μια φορά την εβδομάδα πολύ εντατικά. Το σώμα μου τις περιόδους αυτές φαίνεται πιο μυώδες. Αντίθετα όταν κάνω το αγαπημένο μου,μεταβολικό 3x20', το σώμα μου δείχνει λιγότερο εντυπωσιακό. Η ουσία είναι ότι χρειάζονται αραιότερες κι εντατικότερες προπονήσεις. Οι μύες είναι νιότη Η μυϊκή μάζα είναι από τους πιο σημαντικούς βιοδείκτες. Θα βρείτε ανθρώπους γυμνασμένους που δεν δείχνουν με τίποτα την ηλικία τους και βέβαια το ακριβώς αντίθετο!

Προπονηθείτε γερά αψηφώντας το χρόνο!!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip