Εκτύπωση

Κοιλιακοί: Μύθοι και πραγματικότητες

14 Αύγουστος 2012. Αναρτημένο Άνδρας

Κοιλιακοί: Μύθοι και πραγματικότητεςΣε αντίθεση με την επικρατούσα αντίληψη οι κοιλιακοί είναι κυρίως θέμα σωστής διατροφής και σκληρής αερόβιας άσκησης.

Το λίπος είναι όλο το θέμα. Αν φύγει το τοπικό λίπος θα εμφανίσουν οι γυμνασμένοι κοιλιακοί που έτσι κι αλλιώς έχουν όλοι οι fit άνθρωποι

Το λίπος δεν χάνεται τοπικά. Φεύγει όπως ένα στρώμα κρεμμυδιού. Οι εκατοντάδες επαναλήψεις σε άρσεις είναι η χειρότερη επένδυση χρόνου.

Όσο και να ασκηθείτε ,εάν δεν προσέξετε τη διατροφή σας οι κοιλιακοί σας θα παραμείνουν αφανείς ήρωες.

Τι να κάνετε:

1. υπολογίστε θερμίδες και άσκηση ώστε να έχετε ένα αρνητικό ισοζύγιο 550 θερμ/ημέρα(στοχεύστε δηλ. σε απώλεια 1kg λιπους/15θημερο).

2. αυξήστε την πρωτεΐνη στο 35-40% της ημερησίας θερμιδικής πρόσληψης. Οι πηγές πρέπει να είναι άπαχες και ποιοτικές(δες ανάρτηση στις 24/3)

3. μειώστε τους υδατανθρ. στο 40-45%.Λιγα απλά σάκχαρα(στο πρωινό και μετά την άσκηση),πολλά σύνθετα με έμφαση στα ινώδη λαχανικά. Συνήθεις ποσότητες από αμυλώδεις πηγές(όχι πατάτες)

4. 20% της θερμιδικής αξίας θα προέρχεται από λίπη. Καλύτερες επιλογές : λιπαρά ψαριά ανοικτής θαλάσσης, εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο, αβοκάντο, ωμα αμύγδαλα-ηλιόσποροι-κολοκυθόσποροι(απόλυτο must για τον άνδρα!).Προσοχή στον τόνο! Έχει πολύ υδράργυρο! Μax ποσότητα 150-200 γρ/εβδομ και ποτέ λεύκη ποικιλία. Μην το παίρνετε αψήφιστα!

5. αυξήστε την πρόσληψη του νερού στα 40 περ. ml/kg βάρους

Αν είστε στην περιοχή του 14-15% σωμ. λίπους(προσφιλής περιοχή αυτών που γυμνάζονται μεν σωστά αλλά κάνουν μέτρια-κυρίως λόγω άγνοιας-διατροφή) θα δείτε καθαρά τους κοιλιακούς σας σε δυο μήνες.

Είναι στο χέρι σας!(η μάλλον στο στομάχι σας)

 Χρήστος Στρογγύλης

http://totalfitness-christos.blogspot.com

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip