Εκτύπωση

Ασκήσεις δικεφάλων-τρικεφάλων

Τετάρτη, 14 Σεπτέμβριος 2016 12:53. Αναρτημένο Άνδρας


Oι δικέφαλοι είναι μάλλον οι πιο <<γκλαμουράτοι>> μύες.

Εδώ θα αναφερθώ στην κατά την άποψή μου πιο αποτελεσματική άσκηση απομόνωσης των δικεφάλων:

Εκτύπωση

PILATES 4 MEN

Σάββατο, 10 Νοέμβριος 2012 20:07. Αναρτημένο Άνδρας

PILATES 4 MENΤο Pilates έχει κατακτήσει το χώρο του fitness ως ένας από τους δημοφιλέστερους τρόπους άσκησης .Όμως, αρκετοί ασκούμενοι ,στην πλειονότητά τους άνδρες υποστηρίζουν ότι το Pilates αποτελεί ''γυναικεία υπόθεση'' .Το αποτέλεσμα αυτής της περιορισμένης οπτικής είναι να στερούνται οι άνδρες τα σημαντικότατα οφέλη μιας μεθόδου που ,αφενός εισήχθη από άνδρα ,το Joseph Humbertus Pilates, αφετέρου στα πρώτα της βήματα προοριζόταν για άνδρες και όχι για γυναίκες, σύμφωνα με την Kathy Grant, μαθήτρια και διάδοχό του .

Εκτύπωση

Κοιλιακοί: Μύθοι και πραγματικότητες

Τρίτη, 14 Αύγουστος 2012 22:46. Αναρτημένο Άνδρας

Σε αντίθεση με την επικρατούσα αντίληψη οι κοιλιακοί είναι κυρίως θέμα σωστής διατροφής και σκληρής αερόβιας άσκησης.

Το λίπος είναι όλο το θέμα. Αν φύγει το τοπικό λίπος θα εμφανίσουν οι γυμνασμένοι κοιλιακοί που έτσι κι αλλιώς έχουν όλοι οι fit άνθρωποι

Το λίπος δεν χάνεται τοπικά. Φεύγει όπως ένα στρώμα κρεμμυδιού. Οι εκατοντάδες επαναλήψεις σε άρσεις είναι η χειρότερη επένδυση χρόνου.

Εκτύπωση

Κορτιζόλη και πάχος κοιλιάς: Απαραίτητες γνώσεις

Δευτέρα, 09 Απρίλιος 2012 22:44. Αναρτημένο Άνδρας

Κορτιζόλη και πάχος κοιλιάς: απαραίτητες γνώσεις  Aν γυμνάζεστε σωστά και συστηματικά κι έχετε επίμονο λίπος στην χαμηλότερη περιοχή των κοιλιακών,κάτω από τον αφαλό, τότε σχεδόν σίγουρα έχετε πρόβλημα με υψηλά επίπεδα κορτιζόλης.

Αυτό το προφίλ κατανομής λίπους παρατηρείται κυρίως στους άντρες αλλά δεν αφήνει αλώβητες και τις γυναίκες. Το γιατί παρατηρείται κυρίως στους άντρες το αντιπαρέρχομαι γιατί θα γίνω άδικα στόχος των φεμινιστριών.

Η ορμόνη κορτιζόλη - ή υδροκορτιζόνη - είναι ένα γλυκοκορτικοειδές που εκκρίνεται από τα επινεφρίδια κυρίως σε περιπτώσεις στρες.

Εκτύπωση

Προπόνηση με βάρη μετά τα 40

Παρασκευή, 17 Φεβρουάριος 2012 23:03. Αναρτημένο Άνδρας

Προπόνηση με βάρη μετά τα 40Όταν ήμουν φοιτητής έκανα τα πάντα λάθος με τα βάρη. Ότι μου κατέβαινε! Πολλές επικίνδυνες ασκήσεις,λάθος τεχνική και υπερπροπόνηση του κερατά! Έκαιγα τους μύες μου συστηματικά αλλά ήταν ατελείωτοι. Η νιότη όλα τα συγχωρεί. Όσο μεγάλωνα,μάθαινα κι έβαζα μυαλό και αντικαθιστούσα την ορμή και την αλαζονική περιφρόνηση των κανόνων με γνώση,μέθοδο και άψογη τεχνική. Όλα αυτά μαζί με απίστευτα άλματα στη διατροφή μου μου επιτρέπουν να διατηρώ ένα κορμί καλύτερο από αυτό των φοιτητικών μου χρόνων. Ποια είναι η μεγαλύτερη αλλαγή όσο περνάνε τα χρόνια; Είναι η δυσκολότερη και βραδύτερη αποκατάσταση μετά από μια έντονη προπόνηση.

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip