Εκτύπωση

Μετά τις διακοπές του καλοκαιριού, τι;

23 Αύγουστος 2016. Αναρτημένο Φυσική κατάσταση

Μετά τις διακοπές του καλοκαιριού, τι;Οι διακοπές του καλοκαιριού έχουν λάβει τέλος και αν επιμένεις να σκέφτεσαι τι καλά που ήταν κι ότι χρειαζόσουν λίγο ακόμη, μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι έχουμε αρκετό καιρό ακόμη. Ωραίο το κολύμπι στα πεντακάθαρα νερά, οι μπυρίτσες και τα κοκτέιλ δίπλα στο κύμα. Τι γίνεται όμως τώρα, που θα πρέπει ο καθένας μας να επιστρέψει στο πόστο του;

Οι λέξεις κλειδιά είναι η υπομονή και η θετική σκέψη. Αποτελεί ίσως τον καλύτερο τρόπο για να αντιμετωπίσετε όχι μόνο το μεταβατικό φθινόπωρο αλλά και τον χειμώνα που ακολουθεί.

Μπορεί το φθινόπωρο να είναι από μόνο του καταθλιπτικό και να μας ρίχνει τη διάθεση μετά από το έντονο καλοκαίρι της ξεγνοιασιάς, της χαλάρωσης αλλά και της διασκέδασης, όμως δεν θα πρέπει να αφήσουμε να μας ρίξει, ούτε και να επιτρέψουμε στη σιλουέτα μας να χαλαρώσει ακολουθώντας τους νωχελικούς ρυθμούς του φθινοπώρου.

Η άσκηση κάνει καλό στην υγεία!

Εάν και μόνο η γνώση του τι μας κάνει καλό και τι όχι ήταν αρκετό, τότε σίγουρα κανείς δε θα κάπνιζε, δε θα έπινε, σκεπτόμενος πόσο καταστροφικό είναι για τον οργανισμό του, θα σταματούσαμε τις μεταμεσονύκτιες εξορμήσεις μπροστά από το ψυγείο και ότι άλλο μας οδηγεί στις «καταχρήσεις»!

Επειδή το καλοκαίρι βρισκόμαστε σε διαρκή κίνηση – με το κολύμπι, το ποδήλατο, τις ρακέτες, το περπάτημα στην άμμο και γενικώς συμμετέχοντας σε πολλές αθλητικές δραστηριότητες – ο μεταβολισμός μας ενεργοποιείται και καίμε πολλές θερμίδες χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Αντίθετα, μόλις μπει το Φθινόπωρο και επιστρέψουμε στην καθημερινή μας ρουτίνα, τις περισσότερες φορές οι κινήσεις μας μειώνονται και το σώμα μας αρχίζει να χαλαρώνει, με αποτέλεσμα σε μερικούς μήνες να ξεκινάμε πάλι από το μηδέν για να προλάβουμε να βγούμε στις παραλίες.

Ιδανικό λοιπόν θα ήταν να παρατείνουμε τη Καλοκαιρινή περίοδο. Μπορεί να ακούγεται δύσκολο μιας και μπορεί να έχουν κάνει την εμφάνισή τους οι πρώτες βροχούλες. Ωστόσο, θα υπάρχουν ακόμη αρκετές ημέρες καλοκαιρίας, όπου μπορούμε να συνεχίσουμε το κολύμπι έστω και τα Σαββατοκύριακα ή το περπάτημα δίπλα στη θάλασσα. Όσοι πάλι δε βρίσκεστε κοντά σε παραθαλάσσια περιοχή μη στεναχωριέστε, μπορείτε να κάνετε μια πολύ όμορφη ποδηλατάδα.

Το καλοκαίρι μπορεί να τελείωσε όμως αυτό δεν σημαίνει πως αργεί πολύ να έρθει το επόμενο! Αφήστε λοιπόν στην άκρη την κακή διάθεση και τις αναβολές. Πρώτα από όλα επιλέξτε μια δραστηριότητα που θα σας αρέσει, επιλέξτε τον τρόπο ή τη μέθοδο που επιθυμείτε να γυμναστείτε και ξεκινήστε. Γραφτείτε σε κάποιο γυμναστήριο ή ξεκινήστε μαθήματα τένις με κάποιο φίλο σας σε κάποιο όμιλο τένις ή μαθήματα χορού με τη παρέα σας. Φυσικά μπορείτε και μόνοι σας να ξεκινήσετε πιο χαλαρά με απλό περπάτημα, όπου θα ακολουθήσετε σε όλη τη διάρκεια του χρόνου προσθέτοντας σιγά σιγά και άλλες δραστηριότητες. Θα μπορούσατε να συνεχίστε την κολύμβηση σε κάποιο κολυμβητήριο και οι πιο θαρραλέοι ίσως καταφέρουν να γίνουν και χειμερινοί κολυμβητές.

Το μυστικό της επιτυχίας θα το ανακαλύψετε από μόνοι σας παράλληλα με την πολύτιμη βοήθεια και καθοδήγηση από τον προσωπικό σας γυμναστή.

Σημαντικό είναι, να ρυθμίσετε όμορφα τα γεύματά σας, ώστε η έναρξη της προπόνησής να σας βρίσκει γεμάτο ενέργεια και να ασκείστε ώρες που δεν είστε πολύ κουρασμένοι και άτονοι γιατί αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψετε τη προσπάθειά σας πολύ νωρίς.

Ο χώρος που θα επιλέξετε πρέπει να είναι σε απόσταση τέτοια που δε θα σας προβληματίζει ακόμα και αν αποφασίσετε να πάτε με τα πόδια, ενώ εάν χρησιμοποιείτε αυτοκίνητο καλό είναι να μη χρειάζεστε μια περιουσία για βενζίνη.

Επίσης προσπαθήστε να κάνετε μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας που θα σας βοηθήσουν να κινηθείτε περισσότερο. Πηγαίνετε με τις σκάλες αντί να πάρετε το ασανσέρ, μην οδηγείτε όταν μπορείτε να περπατήσετε όπως το να πηγαίνετε τα παιδιά στο σχολείο με τα πόδια αντί με το αυτοκίνητο. Η άσκηση σας δίνει περισσότερη ενέργεια, όταν αρχίσετε να κινείστε, η κούρασή σας θα αρχίσει να μειώνεται.

Το Φθινόπωρο είναι μια καλή περίοδος για να γεμίσουν τα γυμναστήρια και τα πάρκα με ανθρώπους που τρέχουν με όρεξη, σε μια προσπάθεια να βελτιώσουν τη φόρμα τους, για να αντεπεξέλθουν στο υπερφορτωμένο πρόγραμμα που έρχεται σύντομα. Το επόμενο Καλοκαίρι θα έρθει και ούτε που θα το καταλάβετε. Μέχρι τότε ας προσπαθήσουμε να μην εγκαταλείψουμε τη προσπάθεια και θα δείτε πόσο ανάλαφροι και ξέγνοιαστοι θα αισθάνεστε ως τότε!

Βιβή Τσικνιά
Γυμνάστρια – Personal Trainer
Πηγή:http://www.medidiatrofi.gr

 

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip