Εκτύπωση

5 Tips για να κρατηθείτε σε φόρμα στις διακοπές!

19 Ιούνιος 2017. Αναρτημένο Φυσική κατάσταση

 5 Tips για να κρατηθείτε σε φόρμα στις διακοπές!Όλο το χρόνο περιμένουμε τη στιγμή των διακοπών όπου επιτέλους θα ξεκουραστούμε, θα βρούμε χρόνο για χαλάρωση και φόρτιση μπαταριών αλλά δυστυχώς και αφορμή για διατροφικές κραιπάλες και αποχή από το γυμναστήριο που συνήθως μας κάνουν να επιστρέφουμε με 2-5 κιλά παραπάνω αλλά και τους χειμερινούς προπονητικούς κόπους μας σχεδόν χαμένους!

Για όσους, λοιπόν, δε θέλουν να ξεκινήσουν προπονητικά από το μηδέν επιστρέφοντας από τις διακοπές αλλά και για όσους δε θέλουν να νιώθουν τύψεις για τις διατροφικές ατασθαλίες υπάρχουν έξυπνα γυμναστικά tips που θα σας κρατήσουν σε φόρμα ακόμα και την περίοδο των διακοπών αφιερώνοντας μόνο 30΄ καθημερινά!

1. ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ

Το περπάτημα είναι από τους πιο ασφαλής τρόπους εκγύμνασης ,ταιριάζει σε όλες τις ηλικίες κι ενδείκνυται ακόμα και για αποκατάσταση τραυματισμών. Επιλέξτε να περπατήσετε στην άμμο με σταθερό ρυθμό ή ακόμα εναλλάσσοντάς το με τρέξιμο για μεγαλύτερη καύση λίπους. Ακόμα μπορείτε να δοκιμάσετε το περπάτημα μέσα στη θάλασσα όπου το ύψος του νερού θα είναι μέχρι τη γάμπα για μεγαλύτερη αντίσταση. Βαδίστε στην άμμο για 30΄ και πείτε αντίο σε 210 θερμίδες!

2. ΚΟΛΥΜΠΙ

Το κολύμπι αποτελεί αναμφισβήτητα την πιο ολοκληρωμένη λύση για να μείνετε σε φόρμα καθώς γυμνάζει όλο το σώμα χρησιμοποιώντας την αντίσταση του νερού. Δυναμώνει το μυϊκό και καρδιαγγειακό σύστημα, βοηθά στην αποκατάσταση τραυματισμών και σας βοηθά να κάψετε έως 280 θερμίδες. Για μεγαλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να εναλλάσσετε τα είδη κολύμβησης (ελεύθερο, ύπτιο, πρόσθιο, πεταλούδα) αλλά και το ρυθμό εκτέλεσης από αργό σε γρήγορο.

3. ΡΑΚΕΤΕΣ/ BEACH VOLLEY/ BEACH SOCCER

Αν είστε λάτρεις των παιχνιδιών και των αθλοπαιδιών τα παιχνίδια στην άμμο, όπως ρακέτες- beach volley –beach soccer , θα σας προσφέρουν απλόχερα ενδυνάμωση όλου του σώματος, ανάπτυξη του καρδιαγγειακού συστήματος, άφθονο γέλιο και ομαδικότητα αλλά και απώλεια θερμίδων που ξεκινά από τις 250 και φτάνει τις 410! Γι' αυτό σηκωθείτε απ' την ξαπλώστρα κι απολαύστε το παιχνίδι με τους φίλους!

4. AQUA AEROBIC

Είναι η τάση του καλοκαιριού, ο πιο διασκεδαστικός τρόπος για να μην προστεθεί ούτε γραμμάριο στη σιλουέτα σας! Η άσκηση στο νερό δίνει τη δυνατότητα στο σώμα να αποκομίσει τα μέγιστα δυνατά οφέλη με τον λιγότερο δυνατό τρόπο- κι αυτό λόγω της άνωσης- καίγοντας από 250-350 θερμίδες . Βοηθάει στη γρήγορη καύση λίπους και γράμμωση, στην απώλεια πόντων, στη τόνωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος κι όλα αυτά χωρίς ιδιαίτερο κόπο και χωρίς να ιδρώσετε! Ενημερωθείτε για τυχόν τμήματα που γίνονται στην περιοχή σας από εξειδικευμένους γυμναστές ή δοκιμάστε τις παρακάτω ασκήσεις:

- κάνε μεγάλους βηματισμούς στο νερό

- τρέξε μέσα στο νερό ή κάνε κουτσό

- κάνε ψαλιδάκια με τα χέρια και τα πόδια

- μάζεψε τα πόδια στο στήθος και τέντωσέ τα στο έδαφος

5. ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Αν σας αρέσουν τα δύσκολα ή είστε από αυτούς που δεν έχασαν προπόνηση όλο το χειμώνα, αφήστε τον ήλιο να δύσει, πάρτε άφθονο νερό μαζί σας και βρείτε έναν ανοιχτό χώρο για να κάνετε τη δική σας κυκλική προπόνηση (προπόνηση όπου από τη μια άσκηση πηγαίνουμε στην άλλη χωρίς διάλειμμα. Διάλειμμα υπάρχει μόνο σε κάθε τέλος του κύκλου). Συνδυάστε ασκήσεις για το άνω και κάτω μέρος του κορμού σε επαναλήψεις που ικανοποιούν το δικό σας σώμα. Ενδεικτικά, μπορείτε αρχικά να κάνετε 10-15' περπάτημα ή τρέξιμο για ζέσταμα και στη συνέχεια 10-15 επαναλήψεις Push-ups, καθίσματα, βυθίσεις τρικεφάλων, προβολές, κοιλιακούς και ραχιαίους. Στο τέλος κάθε κύκλου μπορείτε να κάνετε 1΄τρέξιμο ή ελαφρά πηδηματάκια κι αυτό επαναλάβετέ το για 3-4 φορές. Στο τέλος, μη παραλείψετε τις διατάσεις και να είστε σίγουροι πως θα έχετε εκτελέσει μια υπέρ-ικανοποιητική προπόνηση για τις διακοπές σας.

Απολαύστε τις διακοπές σας χωρίς τύψεις και χωρίς επιπλέον βάρη δίνοντας απλά ένα καθημερινό 30λεπτο δώρο στον εαυτό σας! Καλό καλοκαίρι!

Βασιλειάδου Χριστίνα-Ειρήνη
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής
Personal Trainer- Pilates Trainer
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip