Εκτύπωση

Barre à Terre

Τετάρτη, 05 Σεπτέμβριος 2012 21:58. Αναρτημένο Άσκήσεις


Barre à TerreΤο barre à terre προήλθε από την ανάγκη των τραυματισμένων χορευτών του μπαλέτου να συνεχίσουν την εξάσκηση χωρίς την μπάρα. Χρησιμοποιώντας την αντίσταση του εδάφους για σωστή ευθυγράμμιση του σώματος και αυξημένη γκάμα κινήσεων, η παραλλαγή αυτή φάνηκε ευεργετική και σταδιακά βρήκε το δρόμο της ως αυτόνομο σύστημα εκγύμνασης που απευθύνεται σε όλους.

Τα οφέλη που προσφέρει είναι η βελτίωση της στάσης του σώματος και η ενδυνάμωση του κορμού και των ποδιών. Βασικό χαρακτηριστικό της μεθόδου είναι ότι βοηθά στο συντονισμό και στην ισορροπία του σώματος, «ξεσκουριάζοντας» τις κλειδώσεις και χαρίζοντας ευελιξία και ευεξία.

Εκτύπωση

Σφριγηλοί γλουτοί με 5 ασκήσεις

Κυριακή, 26 Αύγουστος 2012 13:28. Αναρτημένο Άσκήσεις

Σφριγηλοί γλουτοί με 5 ασκήσειςΕύκολες και γρήγορες ασκήσεις για την εκγύμναση των γλουτών με ένα και μόνο λάστιχο.

Χρησιμοποιώντας ένα λάστιχο, το οποίο το περνάτε στους αστραγάλους σας, μπορείτε να γυμνάσετε εύκολα και γρήγορα τους γλουτούς σας και να δείτε άμεσα αποτελέσματα.

Για όλες τις ασκήσεις θα πρέπει να κάνετε 4 σετ από 20 επαναλήψεις σε κάθε πόδι και χωρίς διαλείμματα ενδιάμεσα.

Εκτύπωση

Xαλαρώνοντας τα πόδια με ένα foamroller

Πέμπτη, 26 Ιούλιος 2012 20:39. Αναρτημένο Άσκήσεις


Xαλαρώνοντας  τα πόδια με ένα foamrollerΜε την πρώτη δοκιμή θα το αγαπήσετε. Απλά γιατί αμέσως θα νιώσετε τα οφέλη του. Πρόκειται για μία ασταθή επιφάνεια πάνω στην οποία πρέπει να μάθετε να σταθεροποιείτε το σώμα σας, δυσκολεύοντας έτσι τις ασκήσεις.. Υπάρχουν πάρα πολλά είδη foamroller, μικρά και μεγάλα, μισά, ώστε να δίνεται η δυνατότητα να δουλεύουν ταυτόχρονα και τα 2 πόδια ή χέρια οπότε να αυξάνεται η δυσκολία της άσκησης.

R E L E A S E S ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ

QUADS RELEASE

Εκτύπωση

Δυνατή κοιλία πάνω στο semiball (Dynaso, Fit-dome, Bosu)

Κυριακή, 08 Ιούλιος 2012 21:58. Αναρτημένο Άσκήσεις

Δυνατή κοιλία πάνω στο  semiball ΚΥΚΛΟΙ ΠΟΔΙΩΝ ΜΕ SEMI-BALL ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΟΣΤΟ

ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ Το ιερό οστό πάνω στο dome του semi-ball, τα πόδια κατακόρυφα κλειστά, το κεφάλι και ο κορμός έξω από το semi-ball και τα χέρια δεξιά αριστερά απ' το σώμα με παλάμες στο πάτωμα σε στήριξη κάτω από τους ώμους. [εικόνα 1, 2, 3]

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip