Εκτύπωση

Γυμνασμένα και λεπτά χέρια με ασκήσεις PILATES by ULTIMATE PILATES OF GREECE

16 Ιούνιος 2014. Αναρτημένο Άσκήσεις


Γυμνασμένα και λεπτά χέρια με ασκήσεις TRICEPS EXTENSION

ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ Σε πλάγια θέση, το κεφάλι πάνω στο εκτεταμένο δεξί χέρι, τα πόδια λυγισμένα σε ισχία και γόνατα στις 90ο, με τη μία toning ball ανάμεσα στα γόνατα, και το ελεύθερο χέρι με την άλλη toning ball τεντωμένο πάνω απ' τους ώμους με μέτωπο μπροστά. [εικόνα 1, 2]

Εικόνα 1

Εικόνα 1

Γυμνασμένα και λεπτά χέρια με ασκήσεις PILATES by ULTIMATE PILATES  OF GREECE

Εικόνα 2

ΕΚΤΕΛΕΣΗ Διατηρώντας ακίνητο το βραχίονα, κάμψη κι έκταση αγκώνα.

Εισπνοή στην κάμψη κι εκπνοή στην έκταση.

ΟΔΗΓΙΕΣ

  •  Διατηρήστε ακίνητο το βραχίονα

KICK BACKS

ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ Σε όρθια θέση μ' ένα πόδι μπροστά κι ένα πίσω και το σώμα ελαφρά με το βάρος προς τα εμπρός. Χέρια κρατώντας τις toning balls λυγισμένα δίπλα στο σώμα με παλάμες αντιμέτωπες. [εικόνα 3, 4]

Γυμνασμένα και λεπτά χέρια με ασκήσεις PILATES by ULTIMATE PILATES  OF GREECE

Εικόνα 3

Γυμνασμένα και λεπτά χέρια με ασκήσεις PILATES by ULTIMATE PILATES  OF GREECE

Εικόνα 4

ΕΚΤΕΛΕΣΗ Εκπνεύστε και τεντώστε τα χέρια διατηρώντας ακίνητο το υπόλοιπο σώμα. Εισπνοή κι επαναφορά.

ΟΔΗΓΙΕΣ

  •  Διατηρήστε τα χέρια κολλημένα στο σώμα .
  •  Διατηρήστε ακίνητο το σώμα κατά την εκτέλεση της άσκησης

TRICEPS PRESS / SEATED TRICEPS PRESS / TRICEPS PRESS SIT

ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ Καθισμένοι πάνω σε moonbox με πλάτη στη wunda chair, χέρια λυγισμένα πάνω στο pedal με δάχτυλα προς το σώμα, πόδια λυγισμένα με πέλματα στο πάτωμα στο άνοιγμα των ισχίων. Αντίσταση: μέτρια. [εικόνα 5, 6]

Γυμνασμένα και λεπτά χέρια με ασκήσεις PILATES by ULTIMATE PILATES  OF GREECE

Εικόνα 5

Γυμνασμένα και λεπτά χέρια με ασκήσεις PILATES by ULTIMATE PILATES  OF GREECE

Εικόνα 6

ΕΚΤΕΛΕΣΗ Εκπνεύστε και πιέστε το pedal προς τα κάτω, εισπνέετε κι επιστρέψτε στην αρχική θέση.

ΟΔΗΓΙΕΣ  

  • Διατηρήστε τους ώμους πάνω από τα ισχιακά κυρτώματα και το λαιμό μακρύ
  •  ΡΗ μέσα και πάνω
  •  Διατηρήστε τις ωμοπλάτες προς τα κάτω (σε κατάσπαση) καθώς εκτελείτε την άσκηση
  •  Διατηρήστε τους αγκώνες παράλληλους μεταξύ τους
  •  Διατηρήστε τα πάντα στην κεντρική γραμμή του σώματος

TRICEPS PRESS

ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ Σε ύπτια θέση, κεφάλι κάτω, χέρια δίπλα στο σώμα λυγισμένα στους αγκώνες με παλάμες να κοιτούν το footbar . Τα πόδια είναι σε θέση tabletop είτε τελείως κλειστά είτε στο άνοιγμα των ισχίων [εικόνα 7, 8]

Γυμνασμένα και λεπτά χέρια με ασκήσεις PILATES by ULTIMATE PILATES  OF GREECE

Εικόνα 7

Γυμνασμένα και λεπτά χέρια με ασκήσεις PILATES by ULTIMATE PILATES  OF GREECE

Εικόνα 8

ΕΚΤΕΛΕΣΗ Τεντώστε χέρια εκπνέοντας και λυγίστε εισπνέοντας

  • ΟΔΗΓΙΕΣ  Διατηρήστε τη λεκάνη και τα πόδια σταθερά

 Διατηρήστε τους βραχίονες δίπλα στα πλευρά και πάνω στο carriage

 

 Βαρβάρα Σολομωνίδου

Wellness Specialist, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ ΑΘΗΝΩΝ), Personal Trainer, Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates MasterTrainer του "ULTIMATE PILATES OF GREECE", General Manager της εταιρείας "AthensTrainers"

athenstrainers

Tel: +30 6950614115
Fax: +30 2105757147
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
www.athenstrainers.gr
www.ultimatepilatesofgreece.gr
www.t-bow.gr
www.spi.com.gr
http://www.personaltraininginmykonos.gr
http://www.pilates4pregnants.gr
http://www.facebook.com/pages/Athens-Greece/AthensTrainers/231884207402
FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip