Εκτύπωση

Barre à Terre

05 Σεπτέμβριος 2012. Αναρτημένο Άσκήσεις


Barre à TerreΤο barre à terre προήλθε από την ανάγκη των τραυματισμένων χορευτών του μπαλέτου να συνεχίσουν την εξάσκηση χωρίς την μπάρα. Χρησιμοποιώντας την αντίσταση του εδάφους για σωστή ευθυγράμμιση του σώματος και αυξημένη γκάμα κινήσεων, η παραλλαγή αυτή φάνηκε ευεργετική και σταδιακά βρήκε το δρόμο της ως αυτόνομο σύστημα εκγύμνασης που απευθύνεται σε όλους.

Τα οφέλη που προσφέρει είναι η βελτίωση της στάσης του σώματος και η ενδυνάμωση του κορμού και των ποδιών. Βασικό χαρακτηριστικό της μεθόδου είναι ότι βοηθά στο συντονισμό και στην ισορροπία του σώματος, «ξεσκουριάζοντας» τις κλειδώσεις και χαρίζοντας ευελιξία και ευεξία.

Για μακριά πόδια



Barre à TerreΚαθίστε στο πάτωμα, με τη σπονδυλική στήλη ευθυγραμμισμένη και τα πόδια ενωμένα και τεντωμένα (φωτό α). Τα χέρια είναι ανοιχτά, τεντωμένα και στηρίζονται ελαφρώς στο πάτωμα. Λυγίστε τα γόνατα, διατηρώντας τα πόδια ενωμένα (φωτό β), και τεντώστε τα πάλι στην προηγούμενη θέση. Γυρίστε το κάτω μέρος του ποδιού προς τα πάνω, σαν τσαρούχι μείνετε για λίγο και επιστρέψτε στην αρχική θέση.

Η άσκηση γίνεται με φυσικές αναπνοές. Τη στιγμή που γυρίζετε προς τα πάνω τα πόδια, προσέξτε ο κορμός σας να μένει ευθυγραμμισμένος.

Ωφελεί τα γόνατα, επιμηκύνοντας τα πόδια, αλλά και τη μέση.


Για εκγύμναση της πλάτης


Barre à TerreΚαθίστε στο πάτωμα με τα γόνατα λυγισμένα, τις φτέρνες να ακουμπούν μεταξύ τους, το κεφάλι να κοιτάζει μπροστά, τη σπονδυλική στήλη ευθυγραμμισμένη και τα χέρια ανοιγμένα στο ύψος των ώμων και τεντωμένα στο πλάι (φωτό α). Το ζητούμενο της άσκησης είναι να σπρώξετε με τις παλάμες δύο αόρατους τοίχους. Για να το κάνετε αυτό σωστά, πρέπει η δύναμη των χεριών (και των καρπών) να προέρχεται από το μικρό και το παράμεσο δάχτυλο σε κάθε χέρι, που συνήθως είναι ανενεργά στις ασκήσεις. Τεντώνοντας τα χέρια (λυγίστε τα ελαφρά στους αγκώνες, αν αυτό σας βοηθάει), πρέπει να αισθάνεστε τη δύναμη να προέρχεται από τα συγκεκριμένα δάχτυλα και όσο σπρώχνετε να νιώθετε τους μυς στο πίσω μέρος του χεριού να «δουλεύουν».Αναπνέετε φυσικά.

Αποτέλεσμα: Με την άσκηση αυτή δυναμώνουν οι μύες των χεριών και όλης της πλάτης.

Κώστας Σιώζιος Δάσκαλος Yoga
συνεργάτης της Βαρβάρας Σολομωνίδου στην AthensTrainers®


FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip