Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Σάββατο, 12 Δεκέμβριος 2015 09:08. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας

 

tipΤυρί cottage 

Ιδιαίτερα ευεργετικό για το δέρμα, λόγω ενός απαραίτητου ιχνοστοιχείου που περιέχει, του σελήνιου. Το σελήνιο χρειάζεται στον οργανισμό μας σε πολύ μικρές ποσότητες και μαζί με τη βιταμίνη Ε έχει αντιοξειδωτική δράση. Επίσης έχει αντικαρκινική δράση και μειώνει την πιτυρίδα.

Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Πέμπτη, 10 Δεκέμβριος 2015 09:06. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΠεριορίστε τα κορεσμένα λιπαρά (ζωικά τρόφιμα), τα trans λιπαρά (τηγανητά), το αλάτι, τους απλούς υδατάνθρακες (ζάχαρη) και την κατανάλωση αλκοόλ.

Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Τετάρτη, 09 Δεκέμβριος 2015 09:05. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΈνας απλός και αποδεδειγμένα αποτελεσματικός τρόπος για την αντιμετώπιση της υπερχοληστερολαιμίας, χρησιμοποιώντας την κατανοητή σε όλους έννοια της συχνότητας κατανάλωσης τροφίμων, είναι τα εννέα βήματα προς την υιοθέτηση της Μεσογειακής Διατροφής:

Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Δευτέρα, 07 Δεκέμβριος 2015 09:05. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΑλκοόλ

1 γραμμάριο αλκοόλης δίνει 7 θερμίδες, επομένως η περιεκτικότητα του ποτού σε αλκοόλ και όχι το χρώμα του («λευκά ποτά») καθορίζει τις θερμίδες

• Ποτά που περιέχουν υδατάνθρακες (π.χ. μπύρα) ή λιπαρά (π.χ. baileys), το

Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Σάββατο, 05 Δεκέμβριος 2015 09:04. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΣπανάκι:

Ένα φλιτζάνι ωμό σπανάκι δεν θα σας δώσει περισσότερες από 10 θερμίδες, ενώ 1 φλιτζάνι βρασμένο σπανάκι αποδίδει περίπου 40 θερμίδες. Περιέχει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά για την υγεία μας, όπως βιταμίνες A, C, Ε και Κ, αντιοξειδωτικά συστατικά και φυτικές ίνες. Επίσης αποτελεί μία καλή πηγή

Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Δευτέρα, 30 Νοέμβριος 2015 16:53. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΜπρόκολο:

Ένα φλιτζάνι βρασμένο μπρόκολο αποδίδει περίπου 55 θερμίδες, ενώ περιέχει βιταμίνη C, η βιταμίνη Α, φυλλικό οξύ, φώσφορο, το μαγνήσιο, ασβέστιο, φυτικές ίνες, καθώς και αρκετά ακόμη μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Σάββατο, 28 Νοέμβριος 2015 16:53. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας



tipΑντιμετώπιση δυσκοιλιότητας

• Καταναλώστε φρούτα (με τον φλοιό) και λαχανικά που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες

• Φροντίστε η κατανάλωση υγρών να είναι επαρκής (8 ποτήρια την ημέρα)

FacebookTwitter

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip

Η Συνταγή της Εβδομάδας


stuffed-muscle-egg

Γεμιστά αυγά με πίτα