Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Πέμπτη, 14 Ιούλιος 2016 22:32. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΧοληστερόλη

Στα τρόφιμα που μειώνουν τη χοληστερόλη περιλαμβάνονται τα καρύδια, τα αμύγδαλα, τα φασόλια, το αλεύρι βρώμης, η πρωτεΐνη σόγιας, τα μήλα, τα αχλάδια, τα δαμάσκηνα και τα λαχανάκια Βρυξελλών.


Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Πέμπτη, 30 Ιούνιος 2016 10:43. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΝα προσλαμβάνετε περίπου 2/3 μερίδες η 1/3 των ημερήσιων θερμίδων σας σε μορφή καλών υδατανθράκων. (Φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, όσπρια και ξηρούς καρπούς). Θα δείτε πως θα έχετε περισσότερη ενέργεια και πάνω απ' ολα θα αισθάνεστε καλύτερα!

Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Τετάρτη, 29 Ιούνιος 2016 10:42. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΣε τι ωφελεί το τσάι; Μειώνει τον κίνδυνο για καρδιοπάθεια, για καρκίνο, για μολύνσεις, για οστεοπόρωση και βελτιώνει την υγεία των δοντιών. Το τσάι είναι σύμμαχος για την υγεία μας.


Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Κυριακή, 26 Ιούνιος 2016 10:41. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΤρώτε πολλά φρούτα.
Αυτή είναι μια από τις βασικότερες οδηγίες μιας σωστής και ισορροπημένης διατροφής.

Τα φρούτα μας δίνουν πολλή ενέργεια, βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, συστατικά απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού.

Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Τετάρτη, 22 Ιούνιος 2016 10:41. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΘέλετε να καθυστερήσετε τη γήρανση και να παραμείνετε νέοι για πολύ?

Μάθετε τότε οτι δυο κύριοι λόγοι πρόωρης γήρανσης είναι το κάπνισμα και οι παχυσαρκία. Οι παχύσαρκοι είναι κατα 9 χρόνια πιο γερασμένοι, ενώ οι καπνιστές κατά 4,6 χρόνια

Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Δευτέρα, 20 Ιούνιος 2016 10:40. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΜην αμελείτε να φροντίζετε τη μνήμη σας!

Να κοιμάστε αρκετά, πίνετε μαύρο τσάι ή πράσινο, τρώτε ψάρια, φρούτα, όσπρια, ελαιόλαδο, λαχανικά και μην αγχώνεστε!

Εκτύπωση

Η συμβουλή της ημέρας

Τετάρτη, 15 Ιούνιος 2016 10:39. Αναρτημένο Η συμβουλή της ημέρας


tipΕίναι καλό να βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δεντρολίβανο, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.

FacebookTwitter

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip

Η Συνταγή της Εβδομάδας


stuffed-muscle-egg

Γεμιστά αυγά με πίτα