Εκτύπωση

Ο ρόλος της καλής διατροφής στη βελτίωση της απόδοσης των ποδοσφαιριστών ( ΙI )

Σάββατο, 18 Αύγουστος 2012 10:05. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Ο ρόλος της καλής διατροφής στη βελτίωση της απόδοσης των ποδοσφαιριστώνΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ

Περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες

Ο ρυθμός αναπλήρωσης του γλυκογόνου μετά από μία εξαντλητική προπόνηση ή έναν αγώνα εξαρτάται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από τη περιεκτικότητα της ημερήσιας διατροφής σε υδατάνθρακες. Σε μία έρευνα του Bergstrom et al., 1967, 3 διαφορετικές ομάδες αθλητών κατανάλωσαν διατροφή χωρίς υδατάνθρακες (54% πρωτεΐνες και 46% λίπη), μεικτή διατροφή (50-60% υδατάνθρακες, 10-18% πρωτεΐνες και 35% λίπη) και διαιτολόγιο πλούσιο σε υδατάνθρακες (82% υδατάνθρακες και 18% πρωτεΐνες). Η διατροφή των 3 ομάδων συντέλεσε σε μέση τιμή μυϊκού γλυκογόνου 0.60, 1.75 και 3.31 gr ανά 100 gr μυϊκού ιστού αντίστοιχα.

Εκτύπωση

Ο ρόλος της καλής διατροφής στη βελτίωση της απόδοσης των ποδοσφαιριστών ( Ι )

Παρασκευή, 17 Αύγουστος 2012 13:37. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Ορόλος της καλής διατροφής στη βελτίωση της απόδοσης των ποδοσφαιριστώνΤο ποδόσφαιρο είναι ένα μεικτό άθλημα από φυσιολογικής πλευράς όπου συνδυάζει επαναλαμβανόμενα μέγιστα sprints με ενδιάμεσο τρέξιμο μέτριας έντασης. Συνολικά σ' ένα παιχνίδι καλύπτονται κατά μέσο όρο 10 – 11 km και πολλές φορές αυτό συμβαίνει σε καιρικές συνθήκες μεγάλης ζέστης. Συγχρόνως, επιβάλλει μεγάλες απαιτήσεις όσον αφορά τη διανοητική λειτουργία και τον συγχρονισμό των κινήσεων στη δεξιοτεχνία του ελέγχου της μπάλλας και την ακρίβεια της πάσας κάτω από τη πίεση του αντιπάλου και την κίνηση του συμπαίκτη.

Με αυτά τα δεδομένα το ποδόσφαιρο μπορεί να χαρακτηρισθεί επαναλαμβανόμενη άσκηση υψηλής έντασης και όσο πιο υψηλό είναι το επίπεδο της της ομάδας (παίζει σε μεγαλύτερη κατηγορία), τόσο η ένταση είναι υψηλότερη.

Εκτύπωση

Μέταλλα – ιχνοστοιχεία και άθληση

Πέμπτη, 16 Αύγουστος 2012 18:46. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Μέταλλα – ιχνοστοιχεία και άθλησηΤα κυριότερα ανόργανα συστατικά που βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα στην δίαιτα των αθλητών και ειδικά στον γυναικείο πληθυσμό λόγω χαμηλότερης ενεργειακής πρόσληψης είναι το ασβέστιο, ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος και το μαγνήσιο. Η χαμηλή πρόσληψη αυτών των μετάλλων και ιχνοστοιχείων μπορεί να αποδοθεί εκτός από τον περιορισμό της ενεργειακής πρόσληψης και στην αποφυγή της κατανάλωσης τροφίμων ζωικής προέλευσης όπως το κρέας, τα ψάρια, τα πουλερικά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Το ασβέστιο είναι εξαιρετικά σημαντικό για την δόμηση και ανάπλαση του οστίτη ιστού, την ανάπλαση των δοντιών, την ρύθμιση της πήξης του αίματος και τον έλεγχο της σύσπασης των μυών.

Εκτύπωση

Είναι βλαβερή η υψηλή πρόσληψη πρωτεΐνης;

Δευτέρα, 23 Ιούλιος 2012 20:07. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Είναι βλαβερή η υψηλή πρόσληψη πρωτεΐνης;Η υψηλή πρόσληψη πρωτεΐνης μέσω της διατροφής δεν παρέχει κάποιο πλεονέκτημα, αλλά και ούτε μπορεί να θεωρηθεί, υπό φυσιολογικές συνθήκες, βλαπτική, καθώς η περίσσεια αμινοξέων θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή ενέργειας και το περιεχόμενο άζωτο και το θείο θα απεκκριθούν. Αν και υπάρχει ανησυχία για πιθανές βλαπτικές επιδράσεις της περίσσειας του αζώτου στους νεφρούς, δεν υπάρχουν αποδείξεις τέτοιων επιδράσεων σε υγιή άτομα, ακόμη και αν καταναλώνονται εξαιρετικά υψηλές ποσότητες για παρατεταμένο χρονικό διάστημα.

Ωστόσο τα άτομα τα οποία έχουν κάποιο ιστορικό ηπατικών ή νεφρικών δυσλειτουργιών θα πρέπει να εξασφαλίζουν ότι δεν υπερβαίνεται η απεκκριτική ικανότητα των ιστών αυτών.

Εκτύπωση

Διατροφή για Μυική Ανάπτυξη

Κυριακή, 18 Μάρτιος 2012 22:36. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Διατροφή για Μυική ΑνάπτυξηΣτην προσπάθεια να αυξήσουμε τη μυϊκή μάζα δεν αρκεί μόνο η σκληρή προπόνηση, αλλά απαιτείται και μεγάλη προσοχή στη διατροφή.

Εάν δεν τροφοδοτήσουμε τον οργανισμό μας με τα απαραίτητα διατροφικά στοιχεία, στη σωστή αναλογία και την κατάλληλη στιγμή, όσο σκληρά και να προσπαθούμε στην προπόνηση δεν θα έχουμε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Η διατροφή για την μυϊκή ανάπτυξη πρέπει να προσφέρει στον οργανισμό θετικό ισοζύγιο θερμίδων και θετική ισορροπία αζώτου. Τα θρεπτικά συστατικά της τροφής πρέπει να βρίσκονται σε σωστή αναλογία παρέχοντας στον οργανισμό τις αναγκαίες ποσότητες από υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπη. Οι υδατάνθρακες αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος μιας διατροφικά ολοκληρωμένης δίαιτας.

Εκτύπωση

Αθλητική Διατροφή. Εργογόνα βοηθήματα!

Πέμπτη, 01 Μάρτιος 2012 01:27. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Αθλητική Διατροφή. Εργογόνα βοηθήματα!Τα εργογόνα βοηθήματα αποσκοπούν στην ενίσχυση της αθλητικής επίδοσης. Περιλαμβάνουν φαρμακευτικές ουσίες όπως τα αναβολικά. Ωστόσο πιο ελκυστικές στο μέσο οπαδό της άθλησης είναι οι ουσίες που ενισχύουν την απόδοση, αφού είναι ελεύθερα διαθέσιμες και έχουν την εικόνα  των "υγιεινών, φυσικών θρεπτικών ουσιών, που είναι ελεύθερες παρενεργειών". Οι ουσίες που χρησιμοποιούνται από τους αθλητές είναι πολλές και κυρίως ορμόνες, αμφεταμίνες, διεγερτικά του κεντρικού νευρικού συστήματος (π.χ.καφεΐνη), καρδιοτονωτικά, αντιφλεγμονώδη, ηρεμιστικά, αγγειοδιασταλτικά.

Εκτύπωση

Διατροφή και Χειμερινές Δραστηριότητες

Κυριακή, 19 Φεβρουάριος 2012 10:17. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή


Διατροφή και Χειμερινές ΔραστηριότητεςΟι χειμερινές δραστηριότητες κερδίζουν συνέχεια περισσότερους οπαδούς, πολλοί όμως από αυτούς δεν γνωρίζουν τι πρέπει να προσέξουν για να αποδώσουν περισσότερο και να μην κινδυνεύουν από το κρύο και το υψόμετρο. Η έκθεση του σώματος σε ψυχρό περιβάλλον οδηγεί στην αύξηση του βασικού μεταβολισμού, (θερμίδες που χρειάζεται το σώμα για να διατηρήσει τις βασικές του λειτουργίες), με σκοπό τη διατήρηση της θερμοκρασίας του σώματος.

Ο βασικός μεταβολισμός αυξάνεται μέσω της έκκρισης ορμονών από τα επινεφρίδια και το θυρεοειδή αδένα, σε ανταπόκριση από την έκθεση του σώματος στο ψυχρό περιβάλλον.

Εκτύπωση

Μικροί Αθλητές & οι Διατροφικές τους ανάγκες

Σάββατο, 18 Φεβρουάριος 2012 16:45. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Θα πήγαινες ποτέ στην προπόνηση ή τον αγώνα σου χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό; - Μάλλον όχι!
Πώς όμως μπορείς να βοηθήσεις το παιχνίδι σου από μέσα προς τα έξω; Με την σωστή και ισορροπημένη διατροφή! Τα σωστά τρόφιμα και ροφήματα μπορούν να σε βοηθήσουν να γίνεις καλύτερος αθλητής! 
FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip