Εκτύπωση

Διατροφή και αποκατάσταση μετά τον αγώνα

Σάββατο, 23 Μάρτιος 2013 22:50. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Διατροφή και αποκατάσταση μετά τον αγώναΓια να διατηρήσει μέρα με τη μέρα την απόδοση σε κορυφαία επίπεδα, ο αθλητής πρέπει να μελετήσει τα αποτελέσματα της άσκησης μετά το αγώνισμα. Τα αποτελέσματα μιας σκληρής άσκησης μπορούν να εμφανιστούν με τη μορφή κούρασης και μειωμένης δύναμης.

Εκτύπωση

Διακανονισμός της ποσότητας νερού που λαμβάνει ο αθλητής

Πέμπτη, 28 Φεβρουάριος 2013 17:14. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Διακανονισμός της ποσότητας νερού που λαμβάνει ο αθλητήςΤο νερό είναι το επικρατέστερο θρεπτικό στοιχείο του σώματος αποτελώντας το 50-60% του συνολικού σωματικού βάρους. Λειτουργεί ως διαλυτικό και μεταγωγικό μέσο για τα θρεπτικά στοιχεία και ως μέρος του σωματικού ψυκτικού συστήματος.

Εκτύπωση

Υδατάνθρακες

Παρασκευή, 22 Φεβρουάριος 2013 18:33. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

ΥδατάνθρακεςΟι υδατάνθρακες είναι οργανικές ενώσεις που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των οργανικών ουσιών στη γη και την καλύτερη πηγή ενέργειας για του ζώντες οργανισμούς. Σχηματίζονται από την συνένωση ατόμων άνθρακα, υδρογόνου και οξυγόνου. Ο γενικός τους χημικός τύπος είναι Cx(H2O)y.

Εκτύπωση

Πρωτεϊνη και αθλητές

Δευτέρα, 04 Φεβρουάριος 2013 19:11. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Πρωτεϊνη και αθλητέςΠολλά έχουν ειπωθεί για τις πρωτεϊνικές ανάγκες των ανθρώπων που επιδίδονται τακτικά σε κάποια αθλητική δραστηριότητα. Έχουν προταθεί κατά καιρούς δίαιτες πλούσιες σε πρωτεϊνική πρόσληψη, καθώς αυτή θεωρείται απαραίτητη και σε αυξημένη ποσότητα, ιδιαίτερα όταν η άσκηση είναι πολύ έντονη και συχνή. Ίσως όμως να μην είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα στην πράξη, καθώς οι πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει διαφορετικά αποτελέσματα.

Εκτύπωση

Διατροφή για μείωση της σωματικής μάζας των αθλητών

Σάββατο, 12 Ιανουάριος 2013 18:38. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Διατροφή για μείωση της σωματικής μάζας των αθλητώνΗ βαθμιαία ή η εντατική μείωση της σωματικής μάζας είναι τακτική πρακτική για τους αθλητές, ιδιαίτερα των αθλημάτων, όπου υπάρχουν οι κατηγορίες βάρους. Μερικές φορές εφαρμόζεται και σε άλλα αθλήματα όπως ρυθμική γυμναστική, ενόργανη γυμναστική, ακροβατική γυμναστική, και αθλοπαιδιές

Εκτύπωση

Τραφείτε σαν αθλητής

Παρασκευή, 02 Νοέμβριος 2012 19:46. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Τραφείτε σαν αθλητήςΑξιολογώντας εμείς οι διαιτολόγοι, τις ενεργειακές απαιτήσεις ενός επαγγελματία αθλητή, ξέρουμε ότι η θερμιδική πρόσληψη αλλά και η σύσταση της διατροφής του είναι εξαιρετικά σημαντική για να μπορέσει να αντεπεξέλθει της καθημερινής και πολύωρης προπόνησης που έχει. Ωστόσο, όταν μιλάμε για "κοινούς θνητούς" όπως είμαστε οι περισσότεροι, που απλά γυμναζόμαστε σε μια συστηματική βάση, τι ακριβώς πρέπει να προσέξουμε όσο αφορά την διατροφή μας παράλληλα με την προπόνηση;

Η ερώτηση των περισσότερων όταν ξεκινάνε συστηματικά γυμναστική είναι αν χρειάζονται παραπάνω ποσότητα πρωτεΐνης την ημέρα στην διατροφή τους, καταφεύγοντας αρκετά συχνά πολλοί από αυτούς στα συμπληρώματα διατροφής.

Εκτύπωση

Η επίδραση της πρόσληψης πύαρ /πρωτόγαλα (colostrum) στους αθλητές

Δευτέρα, 29 Οκτώβριος 2012 20:30. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Η επίδραση της πρόσληψης πρύαρ /πρωτόγαλα (colostrum) στους αθλητέςΤο αγελαδινό πρωτόγαλα ή «πύαρ» (ορισμός στην Αρχαία Ελλάδα) είναι μια πλούσια πρωτεϊνική ουσία γάλακτος που παρέχουν τα θηλαστικά στα νεογνά τους κατά το πρώτο 24-48 ωρο από τη γέννησή τους. Το κύριο χαρακτηριστικό του είναι η υψηλή περιεκτικότητα ανοσοσφαιρινών και IGF-I. Τα τελευταία χρόνια είναι γνωστό ότι πολλοί αθλητές παγκόσμιας εμβέλειας το λαμβάνουν τακτικά προκειμένου να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στα διαφορά αγωνίσματα. O λόγος που τον τελευταίο καιρό τυγχάνει τόσο μεγάλης προσοχής οφείλεται στον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό κλινικών ερευνών οι οποίες αποδεικνύουν ότι το πρωτόγαλα με τη μορφή συμπληρώματος ενισχύει την αθλητική απόδοση και ταυτόχρονα προστατεύει τον οργανισμό από ασθένειες.

Εκτύπωση

Κατανάλωση υδατανθράκων πριν τον αγώνα-Φόρτιση Υδατανθράκων

Δευτέρα, 01 Οκτώβριος 2012 17:42. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Κατανάλωση υδατανθράκων πριν τον αγώνα-Φόρτιση ΥδατανθράκωνΣτους αθλητές συνίσταται μια πρόσληψη υδατανθράκων ίση με 55-60% της ημερήσιας θερμιδικής πρόσληψης. Σε περίπτωση όμως αθλητών με υψηλές ενεργειακές ανάγκες, δηλαδή σ' αυτούς που χρειάζονται 2.000-4.000 Kcal επιπλέον την ημέρα για την άσκηση, οι ανάγκες σε υδατάνθρακες αυξάνουν και μπορεί να φτάσουν μέχρι και το 70% της ημερήσιας θερμιδικής πρόσληψης.

Η μείωση των αποθεμάτων γλυκογόνου είναι το κύριο αίτιο για τη μείωση της ικανότητας παρατεταμένης μυϊκής προσπάθειας. Η δίαιτα του αθλητή και το γεύμα πριν τον αγώνα πρέπει να στοχεύουν στον καλύτερο εφοδιασμό του οργανισμού με υδατάνθρακες. Οι υδατάνθρακες αυτοι είναι απαραίτητοι για την πλήρωση των αποθηκών γλυκογόνου, σαν μυϊκο και ηπατικό γλυκογόνο.

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip