Εκτύπωση

Διατροφικά λάθη που μειώνουν την αθλητική απόδοση

Πέμπτη, 31 Οκτώβριος 2013 16:24. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

//

 

Διατροφικά λάθη που μειώνουν την αθλητική απόδοσηΕίτε αθλείστε γιατί είστε αθλητής, είτε για να χάσετε λίπος, είτε επειδή θέλετε να είστε υγιής σωματικά και ψυχικά, το τι τρώτε πριν την άσκηση επηρεάζει άμεσα την αθλητική σας απόδοση, την ενέργειά σας, το πόσο γρήγορα θα κουραστείτε αλλά και το πόσο θα απολαύσετε την άσκησή σας.

Εκτύπωση

10 τροφές με χαμηλά λιπαρά και φουλ πρωτεΐνη

Κυριακή, 29 Σεπτέμβριος 2013 09:36. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

10 τροφές με χαμηλά λιπαρά και φουλ ΠΡΩΤΕΙΝΗΥπάρχουν τροφές τόσο πλούσιες θρεπτικά που θεωρούνται φυσικά συμπληρώματα διατροφής . Εάν έχεις ταυτίσει την ανάπτυξη μόνο με προϊόντα που βρίσκονται σε κουβάδες ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις. Το καθημερινό γεύμα μπορεί να μετατραπεί σε μια ενεργειακή βόμβα, αρκεί να περιέχει τα σωστά υλικά. Παρακάτω υπάρχουν δέκα τροφές με σπάνια διατροφικά χαρακτηριστικά, ικανά να οδηγήσουν την ανάπτυξη στα άκρα.

Εκτύπωση

Προπόνηση ποδοσφαίρου και διατροφή

Σάββατο, 27 Ιούλιος 2013 09:38. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Προπόνηση ποδοσφαίρου και διατροφήΗ περίοδος προετοιμασίας για τους αθλητές ποδοσφαίρου ξεκίνησε και χαρακτηρίζεται από έντονες προπονήσεις που συμπεριλαμβάνουν τόσο αερόβιες όσο και αναερόβιες ασκήσεις. Για να χαρακτηριστεί όμως μια περίοδος προετοιμασίας ολοκληρωμένη και για να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα, είναι απαραίτητο να συνοδεύεται από σωστή διατροφή.

Εκτύπωση

Βασικοί κανόνες για την πρόσληψη Υδατανθράκων

Τρίτη, 09 Ιούλιος 2013 22:03. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Βασικοί κανόνες για την πρόσληψη ΥδατανθράκωνΑν ρωτήσετε 20 bodybuilders για την πρόσληψη υδατανθράκων, θα πάρετε πιθανόν 20 διαφορετικές θεωρίες. Γενικά υπάρχει ένα ευρύ φάσμα απόψεων σχετικά με το πώς να χειριστείτε σωστά τους υδατάνθρακες είτε για να κερδίσετε μάζα είτε για να χάσετε λίπος. Για διευκόλυνση σχετικά με το αμφιλεγόμενο αυτό θέμα, πιο κάτω σας δίνουμε μία λίστα από συμβουλές και

Εκτύπωση

Υδατάνθρακες και σωματική απόδοση

Τετάρτη, 19 Ιούνιος 2013 20:45. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Υδατάνθρακες και σωματική απόδοσηΓνωρίζουμε ότι οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας για όλες τις μεταβολικές διεργασίες. Οι ημερήσιες ανάγκες σε υδατάνθρακες δεν μπορούν να καθοριστούν σε γραμμάρια ανά ημέρα, μπορούμε όμως να ορίσουμε σαν ελάχιστη ημερήσια λήψη τα 100 γραμμάρια. Εάν θέλουμε να υπολογίσουμε την ημερήσια λήψη υδατανθράκων πρέπει να υπολογίζουμε την λήψη των
Εκτύπωση

Βιταμίνες

Κυριακή, 16 Ιούνιος 2013 11:55. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

ΒιταμίνεςΟι βιταμίνες είναι οργανικές ενώσεις που θεωρούνται απαραίτητες για την υγεία και την καλή σωματική απόδοση. Κάθε μία από τις βιταμίνες επιτελεί κάποια συγκεκριμένη λειτουργία και καμία δεν μπορεί να αντικαταστήσει κάποια άλλη. Οι βιταμίνες πρέπει να προέρχονται στη διατροφή μας γιατί ο ανθρώπινος οργανισμός δεν μπορεί να τις συνθέσει στις αναγκαίες ποσότητες

Εκτύπωση

Η σωστή διατροφή ενός αθλητή μπάσκετ

Δευτέρα, 27 Μάιος 2013 18:44. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Η σωστή διατροφή ενός αθλητή μπάσκετΠολύ σημαντικό ρόλο στην καλαθοσφαίριση παίζει η διατροφή του αθλητή. Το πρόγραμμα διατροφής του κάθε αθλητή πρέπει να είναι εξατομικευμένο σύμφωνα με τα προσωπικά του χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του.

Υπάρχουν πολλές παράμετροι και προϋποθέσεις που πρέπει να λαμβάνονται

Εκτύπωση

Ο Ρόλος της Χορήγησης Συμπληρωμάτων Διατροφής

Τετάρτη, 17 Απρίλιος 2013 22:57. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Ο Ρόλος της Χορήγησης Συμπληρωμάτων ΔιατροφήςΗ προσέγγιση των διατροφικών αναγκών ενός ατόμου είναι αρκετά δύσκολη υπόθεση καθώς οι παράγοντες που επιδρούν στον προσδιορισμό των ατομικών διατροφικών αναγκών είναι πάρα πολλοί και προσδιορίζονται πολύ δύσκολα. Οι διατροφικές ανάγκες διαφέρουν από άτομο σε άτομο ανάλογα με τον τρόπο ζωής του καθενός, την ποιότητα των τροφών που

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip