Εκτύπωση

Η σημασία της αναπλήρωσης υγρών στην άσκηση

Δευτέρα, 18 Μάιος 2015 22:47. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

 Η σημασία της αναπλήρωσης υγρών στην άσκησηΈνας από σημαντικότερους παράγοντες που συμβάλλουν καθοριστικά στην αθλητική απόδοση και συνήθως υποτιμάται από τους αθλητές είναι τα επαρκή επίπεδα υδάτωσης του οργανισμού τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Εκτύπωση

Η διατροφή του αθλητή σε οχτώ βασικά σημεία

Παρασκευή, 15 Μάιος 2015 20:37. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Η διατροφή του αθλητή σε οχτώ βασικά σημεία1. Ποιες είναι οι ενεργειακές ανάγκες ενός μέσου αθλούμενου και πως αυτές επηρεάζονται από την ένταση και τη διάρκεια της άσκησης?

Η φυσική δραστηριότητα, η αθλητική απόδοση – επίδοση, καθώς και η ανάνηψη μετά από την άσκηση βελτιώνονται με τη βέλτιστη δυνατή διατροφική υποστήριξη.

Εκτύπωση

Οι πρωτεΐνες μετά την άσκηση βοηθούν στην αποκατάσταση

Δευτέρα, 26 Ιανουάριος 2015 20:40. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

 Οι πρωτεΐνες μετά την άσκηση βοηθούν στην αποκατάστασηΑμέσως μετά την άσκηση, το σώμα ξεκινά την διαδικασία αποκατάστασης, δηλαδή προσαρμόζεται και προετοιμάζεται για τη δοκιμασία που θα ακολουθήσει με την επόμενη προπόνηση. Υπάρχουν δύο βασικοί τύποι αποκατάστασης. Η πρώτη είναι η αποκατάσταση των αποθεμάτων καυσίμων

Εκτύπωση

Ποια λάθη παρεμποδίζουν την απώλεια βάρους και λίπους στους αθλητές;

Παρασκευή, 16 Ιανουάριος 2015 21:50. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή


Ποια λάθη παρεμποδίζουν την απώλεια βάρους και λίπους στους αθλητές;Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο να παρακολουθούμε πολλούς αθλητές και αθλούμενους οι οποίοι καταβάλουν πραγματικά φιλότιμη προσπάθεια για να μειώσουν το σωματικό τους λίπους ή αλλιώς όπως συχνά λένε «να στεγνώσουν» αλλά να μην τα καταφέρνουν.

Εκτύπωση

Η διατροφή στον αθλητισμό (Μέρος 2)

Παρασκευή, 21 Νοέμβριος 2014 21:04. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή


Η διατροφή στον αθλητισμόΤι να φάω πριν την προπόνηση ή τον αγώνα;

Πολλά παιδιά μου κάνουν αυτή την ερώτηση, πιστεύοντας ότι το γεύμα πριν την προπόνηση ή τον αγώνα είναι το μόνο γεύμα που θα τους δώσει τη μέγιστη απόδοση.

Εκτύπωση

Πόση πρωτεΐνη πραγματικά χρειάζονται οι γυναίκες;

Κυριακή, 16 Νοέμβριος 2014 22:30. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Πόση πρωτεΐνη πραγματικά χρειάζονται οι γυναίκες;Πολλές έρευνες, αρκετές δημοσιεύσεις και εν αφθονία άρθρα ορισμένων ειδικών επιστημόνων, όπου αναφέρουν την σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα της λήψης πρωτεϊνών μέσω των τροφών.

Το πόσο θα πρέπει να λαμβάνει μια γυναίκα, δεν έχει γίνει επακριβώς γνωστό.

Εκτύπωση

Η διατροφή στον αθλητισμό. Παίζει σημαντικό ρόλο; (Μέρος 1ο)

Σάββατο, 08 Νοέμβριος 2014 22:07. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Η διατροφή στον αθλητισμόΟ αθλητισμός είναι τρόπος ζωής. Η σωστή διατροφή είναι απαραίτητη καθ'όλη τη διάρκεια της ζωής μας. Όσον αφορά στον αθλητισμό είναι αναπόσπαστο κομμάτι, αφού η σωστή επιλογή κατανάλωσης τροφών, είναι ένας σημαντικός παράγοντας που θα συμβάλλει στην καλή ή κακή απόδοση του αθλητή, στη νίκη ή την ήττα αντίστοιχα.

Εκτύπωση

Διατροφή και άσκηση: πως θα μεγιστοποιήσετε την απόδοσή σας

Κυριακή, 12 Οκτώβριος 2014 23:25. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Διατροφή και άσκηση: πως θα μεγιστοποιήσετε την απόδοσή σαςΔιατροφή και άσκηση πάνε μαζί. Γνωρίζοντας πότε και τι πρέπει να τρώμε κατά τη διάρκεια της άσκησης μπορεί να μας βοηθήσει στην επίτευξη ενός καλύτερου αποτελέσματος είτε πρόκειται για μια απλή προπόνηση ή ένα αθλητικό αγώνα.

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip