Εκτύπωση

Συμβουλές για υγιεινή διατροφή το χειμώνα

Πέμπτη, 17 Νοέμβριος 2016 21:26. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

Συμβουλές για υγιεινή διατροφή το χειμώνα Είναι γεγονός ότι με την εναλλαγή των εποχών η διατροφή αλλάζει. Το ίδιο συμβαίνει και το χειμώνα, όπου οι έντονες καιρικές συνθήκες δημιουργούν τις ανάλογες ενεργειακές ανάγκες στον οργανισμό.

Εκτύπωση

Πορτοκάλι

Τετάρτη, 26 Οκτώβριος 2016 22:52. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

ΠορτοκάλιΟρισμός - Ιστορία - Ετυμολογία

Το πορτοκάλι είναι ο καρπός του δέντρου της πορτοκαλιάς (Κιτρέα η σινική - Citrus sinensis) που είναι αγγειόσπερμο, δικότυλο, αειθαλές φυτό της οικογένειας των Εσπεριδοειδών.

Εκτύπωση

9 Συμβουλές για υγιεινή διατροφή και τι πρέπει να προσέχετε

Παρασκευή, 21 Οκτώβριος 2016 21:24. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

9 Συμβουλές για υγιεινή διατροφή και τι πρέπει να προσέχετεΗ καλή διατροφή είναι σημαντική, γιατί επιφέρει αξιοσημείωτα αποτελέσματα στην υγεία. Ανάλογα με το ηλικιακό γκρουπ στο οποίο ανήκετε, είναι καλό να ακολουθείτε και το αντίστοιχο πρόγραμμα διατροφής που στηρίζεται σε καθημερινές υγιεινές επιλογές.

Εκτύπωση

Τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό

Πέμπτη, 22 Σεπτέμβριος 2016 18:42. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

Τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικόΟ καιρός άλλαξε και τα κρύο έκανε την εμφάνιση του δειλά δειλά. Πολλοί από εμάς ήδη το έχουμε καταλάβει αφού ίσως έχουμε περάσει κάποιο κρύωμα το τελευταίο διάστημα ή ακόμα χειρότερα βρισκόμαστε στα πρόθυρα εκδήλωσης του.

Εκτύπωση

Ουρικό οξύ και διατροφή

Πέμπτη, 15 Σεπτέμβριος 2016 17:05. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα


Oυρικό οξυ και διατροφήΤι είναι;

 Το ουρικό οξύ είναι προϊόν του μεταβολισμού των πουρινών, δηλαδή των πρωτεϊνών στον πυρήνα των ανθρώπινων κυττάρων, και φυσιολογικά κυκλοφορεί στο αίμα. Το ουρικό οξύ υπό φυσιολογικές συνθήκες αποβάλλεται από τον οργανισμό. Σε ορισμένες περιπτώσεις όμως ο μηχανισμός αποβολής του ουρικού οξέος δε λειτουργεί σωστά με αποτέλεσμα τα επίπεδά του στο αίμα να αυξάνονται.

Εκτύπωση

Οι πρωτεΐνες στο … τσεπάκι μας!

Δευτέρα, 29 Αύγουστος 2016 21:54. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

Οι πρωτεΐνες στο … τσεπάκι μας!Οι πρωτεΐνες, αποτελούν ως γνωστόν το ένα από τα 3 βασικά μακροθρεπτικά συστατικά, στο σύνολο του ημερήσιου σιτηρεσίου ενός ατόμου. Επισήμως θεωρεούνται από τους αθλητές, ως το σημαντικότερο θρεπτικό συστατικό για την επιτυχία. Τα τελευταία χρόνια, μελέτες, αλλά και γεγονότα από την καθημερινή ζωή, την έχουν καθιερώσει εμπειρικά, ως το πιο χρήσιμο και

Εκτύπωση

Ο δεκάλογος του καλαμαριού

Σάββατο, 27 Αύγουστος 2016 21:25. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

 Ο δεκάλογος του καλαμαριού1. Βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου

Το καλαμάρι παρέχει το 90% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε χαλκό, το οποίο παίζει ρόλο στην απορρόφηση, αποθήκευση και μεταβολισμό του σιδήρου για το σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων.

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip