Άρθρα

Εκτύπωση

Τα σπορ του καλοκαιριού

Τρίτη, 23 Μάιος 2017 21:14. Αναρτημένο Τρόπος Ζωής

Τα σπορ του καλοκαιριούΤo καλοκαίρι είναι εδώ και σίγουρα πρόκειται να περάσετε αρκετές ώρες στη θάλασσα και την παραλία χαλαρώνοντας. Είναι, λοιπόν, μια θαυμάσια ευκαιρία να κάνετε και κάτι για τον εαυτό σας! Μαθαίνοντας ένα νέο σπορ -εκτός από το κολύμπι-, γυμνάζετε το σώμα σας, ενώ ταυτόχρονα περνάτε το χρόνο

Εκτύπωση

Προετοιμάστε το δέρμα και το σώμα σας πριν τη παραλία

Σάββατο, 20 Μάιος 2017 22:02. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

Προετοιμάστε το  δέρμα και το σώμα σας πριν τη παραλίαΒρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και αρκετός κόσμος προσπαθεί να τελειοποιήσει το σώμα του και να αποκτήσει φυσικά άψογο μαύρισμα. Οι περισσότεροι γνωρίζουν πόσο σημαντική είναι η διατροφή για την απόκτηση όμορφης σιλουέτας. Αυτό που δεν γνωρίζουν είναι πως η διατροφικές μας συνήθειες είναι εξίσου σημαντικές για την προετοιμασία του δέρματος πριν

Εκτύπωση

Μην Αποφύγετε Τον Ήλιο Αυτό Το Καλοκαίρι!

Κυριακή, 14 Μάιος 2017 09:29. Αναρτημένο Υγεία

Μην Αποφύγετε Τον Ήλιο Αυτό Το Καλοκαίρι!Γνωρίζουμε όλοι ότι η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για την υγεία των οστών. Αυτό που δεν ξέραμε μέχρι πριν λίγα χρόνια είναι πόσο επηρεάζει άλλους τομείς της υγείας μας και πως.

Εκτύπωση

Εξετάσεις: Διατροφή για τα καλύτερα αποτελέσματα!

Πέμπτη, 11 Μάιος 2017 22:05. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

Εξετάσεις: Διατροφή για τα καλύτερα αποτελέσματα!Μύρισε καλοκαιράκι: υπέροχος καιρός, καταγάλανος ουρανός, βόλτες στη θάλασσα... Δεν είναι για όλους όμως τόσο ιδανική περίοδος. Για τους μαθητές και φοιτητές, αυτή είναι η χειρότερη εποχή, η περίοδος των εξετάσεων. Άγχος, κακή διάθεση, πολλές ώρες διαβάσματος, κακή ποιότητα ύπνου,

Εκτύπωση

Τι τρώμε πριν, κατά και μετά την προπόνηση.

Δευτέρα, 08 Μάιος 2017 21:59. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Τι τρώμε πριν, κατά και μετά την προπόνηση.Πριν την προπόνηση.

Ο χρόνος λήψης του γεύματος αποτελεί κεφαλαιώδους σημασίας παράγοντα για την αθλητική απόδοση. Το γεύμα πρέπει να λαμβάνεται 2-3 ώρες πριν την προπόνηση.

Εκτύπωση

Οι επιπτώσεις της αϋπνίας στους αθλητές

Τρίτη, 02 Μάιος 2017 23:46. Αναρτημένο Αθλητική ιατρική

Οι επιπτώσεις της αϋπνίας στους αθλητές Η παροδική δυσκολία του ύπνου δεν μπορεί να θεωρηθεί υποχρεωτικά ως αϋπνία. Αναμφισβήτητα όμως, αϋπνία είναι η σταθερή μείωση της ποσότητας του ύπνου επί μεγάλο χρονικό διάστημα ανεξάρτητα από την παρουσία ή απουσία κάποιου εμφανούς αιτίου.

Εκτύπωση

Γυμναστική... στο σπίτι

Τετάρτη, 26 Απρίλιος 2017 19:55. Αναρτημένο Τρόπος Ζωής

Γυμναστική... στο σπίτιΚάτι ο λιγοστός ελεύθερος χρόνος, κάτι η έλλειψη οικονομικών πόρων, αναγκάστηκες να κόψεις το γυμναστήριο. Έτσι αγχώνεσαι πλέον καθημερινά σε κάθε μπουκιά φαγητού που τρως μην τυχόν κι αποκτήσεις πάλι το σωσίβιο γύρω από τη μέση που με τόσο κόπο έχασες.

Εκτύπωση

Διατροφή των αθλητών των αθλημάτων ταχύτητας & δύναμης

Κυριακή, 23 Απρίλιος 2017 15:19. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Διατροφή των αθλητών των αθλημάτων ταχύτητας & δύναμηςΣτίβος: ταχύτητες εμπόδια: (έως 400μ..), άλματα (ύψος, μήκος, επί κοντώ), πολύαθλα, κολύμβηση (έως 100μ.), ποδηλασία σε πίστα (μικρών αποστάσεων), ρυθμική και ενόργανη γυμναστική, σκι – αλπικά αθλήματα, σκί-άλματα, παγοδρομίες (έως 500μ.) ξιφασκία κ.α)

Εκτύπωση

Πώς να χάσετε τα κιλά του Πάσχα;

Τετάρτη, 19 Απρίλιος 2017 00:44. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα


Πώς να χάσετε τα κιλά του Πάσχα;Οι διακοπές του Πάσχα τέλειωσαν και εκτός από αναμνήσεις, από όμορφες οικογενειακές στιγμές και χαλάρωση, στο πέρασμά τους άφησαν και επιπλέον κιλά. Προκειμένου να επανέλθετε γρήγορα και εύκολα στο προ εορτών βάρος, είναι απαραίτητες κάποιες μικρές αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής.

Εκτύπωση

Πασχαλινή Διατροφή

Σάββατο, 15 Απρίλιος 2017 08:46. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

Πασχαλινή ΔιατροφήΤο Πάσχα σχεδόν έφτασε και μαζί μ' αυτό όλα τα λαχταριστά, παραδοσιακά εδέσματά του. Τσουρέκια, κουλουράκια, αυγά, αρνί, κατσίκι και ό,τι άλλο γευστικό μπορεί να βάλει ο νους μας. Πολλοί από σας είναι σίγουρο, πως θα σκέφτεστε από τώρα τα κιλά που θα πάρετε αυτές τις γιορτινές μέρες, πως

Εκτύπωση

To μυστικό για να μην πάρουμε περιττά κιλά το Πάσχα!

Παρασκευή, 14 Απρίλιος 2017 16:56. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

To μυστικό για να μην πάρουμε περιττά κιλά το Πάσχα!1) Το Μεγάλο Σάββατο εθιμοτυπικά το βράδυ τρώμε την μαγειρίτσα. Το βράδυ εκείνο πρέπει να καταναλώσουμε ένα πιάτο μαγειρίτσα με 1 φέτα ψωμί, σαλάτα και 2-3 ελιές. Καλό είναι να αποφύγουμε την κατανάλωση αυγού διότι θα δυσκολέψει την πέψη του γεύματος. Δεν πρέπει να κάνουμε υπερβολή στο γεύμα μας.

Εκτύπωση

Η διατροφή το Πάσχα!

Τρίτη, 11 Απρίλιος 2017 16:21. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

Η διατροφή το ΠάσχαΤο Πάσχα πλησιάζει, καθώς διανύουμε την μεγάλη εβδομάδα! Ενημερωθείτε για τις θερμίδες που κρύβονται στα διάφορα τρόφιμα που σε λίγο θα έχουν την τιμητική τους και φροντίστε να περάσετε όμορφα, χωρίς να υπερφορτώσετε τον οργανισμό σας!

Εκτύπωση

Πόνος μετά την προπόνηση;

Τρίτη, 04 Απρίλιος 2017 22:46. Αναρτημένο Φυσική κατάσταση

Πόνος μετά την προπόνηση;Πόσες φορές ,αλήθεια ,σας έχει τύχει να παρακολουθήσετε κάποιο είδος προπόνησης, π.χ. βάρη, ομαδικά μαθήματα, ομαδικά αθλήματα κτλ, και την επόμενη ή ακόμη και την μεθεπόμενη μέρα να νιώθετε πως με δυσκολία το σώμα σας υπακούει από το μυϊκό πιάσιμο;;; Σίγουρα έχει τύχει στον καθένα

Η πιο γλυκιά σελίδα