Άρθρα

Εκτύπωση

Διατροφή των αθλητών των αθλημάτων ταχύτητας & δύναμης

Κυριακή, 23 Απρίλιος 2017 15:19. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Διατροφή των αθλητών των αθλημάτων ταχύτητας & δύναμηςΣτίβος: ταχύτητες εμπόδια: (έως 400μ..), άλματα (ύψος, μήκος, επί κοντώ), πολύαθλα, κολύμβηση (έως 100μ.), ποδηλασία σε πίστα (μικρών αποστάσεων), ρυθμική και ενόργανη γυμναστική, σκι – αλπικά αθλήματα, σκί-άλματα, παγοδρομίες (έως 500μ.) ξιφασκία κ.α)

Εκτύπωση

Πώς να χάσετε τα κιλά του Πάσχα;

Τετάρτη, 19 Απρίλιος 2017 00:44. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα


Πώς να χάσετε τα κιλά του Πάσχα;Οι διακοπές του Πάσχα τέλειωσαν και εκτός από αναμνήσεις, από όμορφες οικογενειακές στιγμές και χαλάρωση, στο πέρασμά τους άφησαν και επιπλέον κιλά. Προκειμένου να επανέλθετε γρήγορα και εύκολα στο προ εορτών βάρος, είναι απαραίτητες κάποιες μικρές αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής.

Εκτύπωση

Πασχαλινή Διατροφή

Σάββατο, 15 Απρίλιος 2017 08:46. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

Πασχαλινή ΔιατροφήΤο Πάσχα σχεδόν έφτασε και μαζί μ' αυτό όλα τα λαχταριστά, παραδοσιακά εδέσματά του. Τσουρέκια, κουλουράκια, αυγά, αρνί, κατσίκι και ό,τι άλλο γευστικό μπορεί να βάλει ο νους μας. Πολλοί από σας είναι σίγουρο, πως θα σκέφτεστε από τώρα τα κιλά που θα πάρετε αυτές τις γιορτινές μέρες, πως

Εκτύπωση

To μυστικό για να μην πάρουμε περιττά κιλά το Πάσχα!

Παρασκευή, 14 Απρίλιος 2017 16:56. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

To μυστικό για να μην πάρουμε περιττά κιλά το Πάσχα!1) Το Μεγάλο Σάββατο εθιμοτυπικά το βράδυ τρώμε την μαγειρίτσα. Το βράδυ εκείνο πρέπει να καταναλώσουμε ένα πιάτο μαγειρίτσα με 1 φέτα ψωμί, σαλάτα και 2-3 ελιές. Καλό είναι να αποφύγουμε την κατανάλωση αυγού διότι θα δυσκολέψει την πέψη του γεύματος. Δεν πρέπει να κάνουμε υπερβολή στο γεύμα μας.

Εκτύπωση

Η διατροφή το Πάσχα!

Τρίτη, 11 Απρίλιος 2017 16:21. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

Η διατροφή το ΠάσχαΤο Πάσχα πλησιάζει, καθώς διανύουμε την μεγάλη εβδομάδα! Ενημερωθείτε για τις θερμίδες που κρύβονται στα διάφορα τρόφιμα που σε λίγο θα έχουν την τιμητική τους και φροντίστε να περάσετε όμορφα, χωρίς να υπερφορτώσετε τον οργανισμό σας!

Εκτύπωση

Πόνος μετά την προπόνηση;

Τρίτη, 04 Απρίλιος 2017 22:46. Αναρτημένο Φυσική κατάσταση

Πόνος μετά την προπόνηση;Πόσες φορές ,αλήθεια ,σας έχει τύχει να παρακολουθήσετε κάποιο είδος προπόνησης, π.χ. βάρη, ομαδικά μαθήματα, ομαδικά αθλήματα κτλ, και την επόμενη ή ακόμη και την μεθεπόμενη μέρα να νιώθετε πως με δυσκολία το σώμα σας υπακούει από το μυϊκό πιάσιμο;;; Σίγουρα έχει τύχει στον καθένα

Εκτύπωση

Τα Συνήθη Χαρακτηριστικά μιας Επικίνδυνης Δίαιτας

Σάββατο, 01 Απρίλιος 2017 20:33. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

Τα Συνήθη Χαρακτηριστικά μιας Επικίνδυνης ΔίαιταςΤο κυριότερο χαρακτηριστικό μιας επικίνδυνης δίαιτας είναι ότι η πρόσληψη πρωτεΐνης – υδατανθράκων – λίπους δεν είναι ισορροπημένη. Σε κάποιες δίαιτες δίδεται έμφαση στην κατανάλωση πρωτεΐνης (πχ Ducan, Atkins) ενώ σε άλλες δίδεται έμφαση στην κατανάλωση υδατάνθρακα (πχ φρουτοφαγία). Επίσης μία άλλη κατηγορία επικίνδυνης δίαιτας είναι η ολική αποχή από το φαγητό.

Εκτύπωση

Επιτυχία = Ικανότητα + Προετοιμασία + Προσπάθεια + Επιθυμία

Τρίτη, 28 Μάρτιος 2017 21:55. Αναρτημένο Αθλητική Ψυχολογία

Επιτυχία = Ικανότητα + Προετοιμασία + Προσπάθεια + ΕπιθυμίαΙκανότητα. Ο καθένας έχει την ικανότητα, αλλά δεν κατανέμεται εξίσου ή προβλέψιμα. Αυτό ισχύει και για τους προπονητές, καθώς και τους αθλητές. Συχνά η ικανότητα είναι ένα δώρο εκ γενετής, αλλά αυτό δεν εγγυάται την επιτυχία. Η πρόκληση είναι να μην έχουν την ικανότητα, αλλά να αναπτύξουν και να χρησιμοποιήσουν τη δυνατότητα που δίνεται.

Εκτύπωση

Πώς μπορώ να χάσω 10 κιλά στα 40 μου;

Κυριακή, 26 Μάρτιος 2017 20:09. Αναρτημένο Γυναίκα

Πώς μπορώ να χάσω 10 κιλά στα 40 μου;H σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε μία ωραία κυρία που επιθυμεί να γίνει ακόμη ωραιότερη.

Η ηλικία των 40 για μια γυναίκα είναι κάτι σαν ορόσημο.

Εκτύπωση

Θυρεοειδής, βάρος και διατροφή: μύθοι και πραγματικότητα

Δευτέρα, 20 Μάρτιος 2017 21:08. Αναρτημένο Υγεία

Θυρεοειδής, βάρος και διατροφή: μύθοι και πραγματικότηταΟ ειδικός εξηγεί γιατί πρέπει να ελέγξουμε τηλειτουργία του θυρεοειδούς, ακόμα κι αν δεν υπάρχει καν οικογενειακό ιστορικό ανάλογων προβλημάτων, αν η ζυγαριά επιμένει ανοδικά, παρά τις προσπάθειες.

Γνωρίζουμε τον θυροειδή αδένα και τι συμβαίνει στον οργανισμό μας όταν η λειτουργία του δεν είναι η σωστή.

Εκτύπωση

10 Λάθη που Κάνουν οι Γονείς στη Διατροφή των Παιδιών τους

Παρασκευή, 17 Μάρτιος 2017 00:27. Αναρτημένο Υγιεινή διατροφή-Δίαιτα

10 Λάθη που Κάνουν οι Γονείς στη Διατροφή των Παιδιών τουςΜήπως πιάνετε πολλές φορές τον εαυτό σας να κάνει διαπραγματεύσεις με το παιδί σας την ώρα του φαγητού; Μήπως μαγειρεύετε την τελευταία στιγμή κάτι διαφορετικό; Μήπως αισθάνεστε ότι δεν κάνετε αρκετά για τη διατροφή των παιδιών σας;

Εκτύπωση

10 οφέλη της Γιόγκα για την υγεία

Σάββατο, 11 Μάρτιος 2017 21:44. Αναρτημένο Γιόγκα

10 οφέλη της Γιόγκα για την υγεία1. Βελτιώνει την ευελιξία

Η βελτιωμένη ευελιξία είναι ένα από τα πρώτα και πλέον προφανή οφέλη της γιόγκα. Κατά τη διάρκεια της πρώτης σας τάξης, μάλλον δεν θα είστε σε θέση να αγγίξετε τα δάχτυλα των ποδιών σας. Αλλά αν συνεχίσετε με συνέπεια, θα παρατηρήσετε μια σταδιακή χαλάρωση και στην τελική, οι φαινομενικά αδύνατες πόζες θα καταστούν δυνατές.

Εκτύπωση

10 Συχνές ερωτήσεις αθλουμένων

Τετάρτη, 08 Μάρτιος 2017 22:51. Αναρτημένο Φυσική κατάσταση

10 Συχνές ερωτήσεις αθλουμένωνΜόλις πήρατε την απόφαση...: «Δευτέρα ξεκινάω γυμναστική, τελείωσε!». Η Δευτέρα έφτασε, περάσατε την είσοδο του γυμναστηρίου, πραγματοποιήσατε την προπόνηση της ημέρας σύμφωνα με την καθοδήγηση του προπονητή κι εκεί ακούγεται η ερώτησή του...:

Η πιο γλυκιά σελίδα