Εξάρθρωση ώμου

Δευτέρα, 26 Μάρτιος 2012 22:13.

Ορισμός:Εξάρθρωση ώμου

Η εξάρθρωση (εξάρθρωμα) του ώμου είναι μια επείγουσα κατάσταση κατά την οποία η κεφαλή του βραχιονίου χάνει την επαφή της με την ωμογλήνη, καθιστώντας έτσι την άρθρωση του ώμου επώδυνη και μη λειτουργική. Πρέπει να ανατάσσεται πάντα και σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Λαμβάνει χώρα κυρίως έπειτα από τραυματισμούς και συγκεκριμένα ύστερα από πτώση σε τεντωμένο χέρι αλλά και έπειτα από επιληπτικές κρίσεις ή ηλεκτροπληξία.

Γυμναστική για την τρίτη ηλικία.Oστεοπόρωση και pilates

Κυριακή, 25 Μάρτιος 2012 23:23.

Γυμναστική για οστεοπόρωση

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ ΚΑΙ PILATES  Η οστεοπόρωση είναι μία νόσος / πάθηση που χαρακτηρίζεται από απώλεια της οστικής μάζας και που οδηγεί σε αυξημένο κίνδυνο κατάγματος. Τα κατάγματα εκδηλώνονται κυρίως στους σπονδύλους, στον καρπό και στην κεφαλή του μηριαίου.
Οστεοπόρωση εμφανίζουν οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας, οι γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση, οι άνθρωποι που μένουν ακίνητοι για μεγάλες περιόδους, οι άνθρωποι που έκαναν παρατεταμένη χρήση φαρμάκων όπως κορτιζόνη, αντιπηκτικά, αντιεπιληπτικά και μερικά διουρητικά, οι άνθρωποι που πάσχουν από παθήσεις των ενδοκρινών αδένων και οι άνθρωποι που κάνουν καταχρήσεις ( κάπνισμα, αλκοόλ ).

Ρήξη πρόσθιου χιαστού, συμπτώματα, θεραπεία

Παρασκευή, 23 Μάρτιος 2012 22:28.

Ρήξη πρόσθιου χιαστού, συμπτώματα, θεραπείαΟ πρόσθιος χιαστός σύνδεσμος απορροφά το 86% της δύναμης που προκαλεί η προς τα εμπρός ολίσθηση των κνημιαίων κονδύλων ως προς τους μηριαίους κονδύλους κατά την έκταση του γόνατος.

Η υπόλοιπη δύναμη απορροφάται από το οπίσθιο κέρας του έσω μηνίσκου, τον έσω πλάγιο σύνδεσμο, την έσω οπίσθια επιφάνεια του αρθρικού θυλάκου και την κυρτή αρθρική επιφάνεια των μηριαίων κονδύλων.

CHAKRAS by Yoga Arts Iliananda

Παρασκευή, 23 Μάρτιος 2012 00:06.

CHAKRAS by Yoga Arts Iliananda

CHAKRAS by Yoga Arts IlianandaΣύμφωνα με την φυσιολογία της γιόγκα, κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης βρίσκονται τα δύο κύρια κανάλια ή nadis, η Ida και η Pingala, από όπου περνούν οι δύο μορφές ζωτικής ενέργειας (Prana), η Shiva και η

H θερμορρύθμιση ως παράγοντας για την απόδοση (Μέρος Ι) Εισαγωγή

Δευτέρα, 19 Μάρτιος 2012 19:08.

H θερμορρύθμιση ως παράγοντας για την απόδοση Το κέντρο του εγκεφάλου το οποίο ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος είναι ο υποθάλαμος, με την βοήθεια θερμουποδοχέων που βρίσκονται σε όλο το ανθρώπινο σώμα. Ο υποθάλαμος αποτελείται από 32 περίπου ζεύγη πυρήνων και- εκτός από τη θερμορύθμιση- συμμετέχει στη λειτουργία καρδιαγγειακού, πεπτικού και ουροποιητικού συστήματος, στον μεταβολισμό. Οι περισσότερες λειτουργίες γίνονται στον πρόσθιο λοβό της υπόφυσης. Ο οργανισμός, κατά τη διάρκεια της άσκησης ή μιας κινητικής δραστηριότητας, υφίσταται μια μεταβολή της θερμοκρασίας. Οι θερμουποδοχείς αναλαμβάνονται τις αλλαγές στη θερμοκρασία και μεταφέρουν στον υποθάλαμο μηνύματα με τις αλλαγές αυτές.

Όσο μας Πονάς, τόσο μας Πωρώνεις. (Ο αθλητισμός της μάζας ως Αποκτηνωτικό Εργαλείο)

Δευτέρα, 19 Μάρτιος 2012 18:33.

Όσο μας Πονάς, τόσο μας Πορώνεις. (Ο αθλητισμός της μάζας ως Αποκτηνωτικό Εργαλείο)“Imitatores, servum pecus !” (Οράτιος) 

Είναι, νομίζω, προφανές, ότι αν θέλει κάποιος να κατασκευάσει έναν άνθρωπο που εθελοντικά, και ίσως με μεγάλη του χαρά κιόλας, θέλει να παραμένει μέσα στον όζοντα βάλτο της “μάζας”, πρέπει να του κουρδίσει το μυαλό εντελώς διαφορετικά από εκείνον τον τύπο ανθρώπου που θα επιθυμεί την αυτονομία, την ελεύθερη υπόσταση, την αυτενέργεια και την αρίστευση. Ο έξω από την μάζα άνθρωπος, δηλαδή ο ελεύθερος άνθρωπος (αφού έχει την δυνατότητα να επιλέξει αυτήν την διαφοροποίησή του), είναι κουρδισμένος στην γνώση των αιτίων των πραγμάτων και την δυνατότητα προβλέψεως των αποτελεσμάτων των πράξεών του (αλλά και των πράξεων των άλλων). Πολύ σωστά ο Σενέκας ο Νεώτερος είχε τονίσει τον πρώτο αιώνα της Era Vulgaris ότι το Αγαθό δεν είναι παρά απλώς η γνώση των πραγμάτων και Κακό το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή η άγνοιά τους.

Διατροφή για Μυική Ανάπτυξη

Κυριακή, 18 Μάρτιος 2012 22:36.

Διατροφή για Μυική ΑνάπτυξηΣτην προσπάθεια να αυξήσουμε τη μυϊκή μάζα δεν αρκεί μόνο η σκληρή προπόνηση, αλλά απαιτείται και μεγάλη προσοχή στη διατροφή.

Εάν δεν τροφοδοτήσουμε τον οργανισμό μας με τα απαραίτητα διατροφικά στοιχεία, στη σωστή αναλογία και την κατάλληλη στιγμή, όσο σκληρά και να προσπαθούμε στην προπόνηση δεν θα έχουμε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Η διατροφή για την μυϊκή ανάπτυξη πρέπει να προσφέρει στον οργανισμό θετικό ισοζύγιο θερμίδων και θετική ισορροπία αζώτου. Τα θρεπτικά συστατικά της τροφής πρέπει να βρίσκονται σε σωστή αναλογία παρέχοντας στον οργανισμό τις αναγκαίες ποσότητες από υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπη. Οι υδατάνθρακες αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος μιας διατροφικά ολοκληρωμένης δίαιτας.

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip