Πλεονεκτήματα της hot yoga-Πλεονεκτήματα υγείας

Παρασκευή, 20 Απρίλιος 2012 15:04.

ΖΕΣΤΗ

Hot yoga και τα πλεονεκτήματα τηςΤο δωμάτιο ζεσταίνεται για να ζεστάνει τους μυς και να προκαλέσει εφίδρωση. Οι ζεστοί μύες τεντώνονται καλύτερα και έτσι αποφεύγεται ο κίνδυνος τραυματισμού. Η ζέστη αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς και το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες στην προσπάθεια του να παραμείνει δροσερό, ενώ γυμνάζεται. Η ζέστη διαστέλλει τα τριχοειδή αγγεία, διανέμοντας οξυγόνο στους μυς, τους αδένες, τα όργανα και άλλους ιστούς αποτελεσματικότερα, βοηθώντας έτσι στην απομάκρυνση των τοξινών.

ΙΔΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ

Το μεγαλύτερο όργανο του σώματος, το δέρμα, αποβάλει τις τοξίνες μέσω τής εφίδρωσης.

Γυμναστείτε στο σπίτι σας

Πέμπτη, 19 Απρίλιος 2012 18:12.

Γυμναστείτε στο σπίτΤα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν να γυμναστούν στο σπίτι τους μόνοι τους ή με προσωπικό γυμναστή/personal trainer. Πόσο εύκολο είναι να γυμναστεί κάποιος στο σπίτι του? Ποιος είναι ο ελάχιστος εξοπλισμός και πιο οικονομικός? Κι αν ο χώρος που διαθέτει είναι μικρός? Αν όμως έχει την οικονομική άνεση και το χώρο τότε τι μηχανήματα να επιλέξει? Πολλά τα ερωτήματα...ας βάλουμε λοιπόν μια τάξη...

Μπορείτε να γυμναστείτε εύκολα και οικονομικά στο σπίτι απλά με το βάρος του σώματός σας και χρησιμοποιώντας ότι υπάρχει στο σπίτι από χερούλια πόρτας, σκαλοπάτια...μέχρι καρέκλες, τραπέζια κ.ά. Περπατήστε, τρέξτε, ποδηλατήστε...

H θερμορρύθμιση ως παράγοντας για την απόδοση (Μέρος ΙΙ)

Τετάρτη, 18 Απρίλιος 2012 08:33.

" Η θερμορρύθμιση ως παράγοντας για την απόδοσηH θερμορρύθμιση ως παράγοντας για την απόδοση (Μέρος Ι) Εισαγωγή

Απώλεια υγρών πάνω από 3% συνοδεύεται από μείωση της απόδοσης. Η αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος κατά την άσκηση, σε συνδυασμό με την κακή ενυδάτωση και τις άσχημες κλιματολογικές συνθήκες οδηγούν σε διαταραχές του όγκου του πλάσματος και της καρδιακής λειτουργίας, καθώς και σε υπερθερμία ή υποθερμία. Η θερμορύθμιση που προέρχεται από την εφίδρωση, μπορεί μεν να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική, από την άλλη όμως κρύβονται και κάποιοι κίνδυνοι που προέρχονται από την μεγάλη απώλεια υγρών από το σώμα.

Απώλειες υγρών της τάξης του 5% μειώνουν σημαντικά την αθλητική απόδοση σε ποσοστό 20- 30%. Ωστόσο, συμπληρώνει, η καρδιακή παροχή και ο όγκος παλμού παραμένουν αμετάβλητοι.

Η ανάγκη του ανθρώπου για κίνηση

Παρασκευή, 13 Απρίλιος 2012 19:46.

Η ανάγκη του ανθρώπου για κίνησηΗ κίνηση είναι συνυφασμένη με τη ζωή μας. Παρόλο που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε κλειστεί σ' ένα γραφείο, καθηλωμένοι για πολλές ώρες σ' έναν υπολογιστή ή εκτελούμε τα πάντα κινούμενοι μέσα σ' ένα αυτοκίνητο, βλέπουμε σιγά-σιγά μια μικρή «επανάσταση» σ' αυτή την κατάσταση, στην οποία μας οδήγησε η προσπάθειά μας για μια καλύτερη ποιότητα ζωής!!!!!!! Κάποιοι τρέχουν, περπατούν ή ποδηλατούν οργανωμένα ή όχι, γυμνάζονται σε πάρκα ή σε χώρους που η γυμναστική πια έχει μια άλλη μορφή!!

Επιστροφή στις ρίζες...επιστροφή στα αρχέγονα πρότυπα κίνησης έτσι ώστε να αποκτήσουμε σωματική, πνευματική και ψυχική ισορροπία και να βιώσουμε την καθημερινότητα ευχάριστα και αβίαστα.

9 Συμβουλές για τη διατήρηση υγιών αρθρώσεων

Πέμπτη, 12 Απρίλιος 2012 20:49.

9 Συμβουλές για τη διατήρηση υγιών αρθρώσεων1. Κίνηση. Ένα από τα απλούστερα και ευκολότερα πράγματα που πρέπει να κάνετε για τη διατήρηση υγιών αρθρώσεων είναι απλά να κινήστε. Αποφύγετε να κάθεστε για παρατεταμένες περιόδους χωρίς κίνηση, να σηκώνεστε κάθε μισή ώρα με σαράντα πέντε λεπτά για να κάνετε μερικά βήματα και μερικές διατάσεις.

2. Διατήρηση του εύρους κίνησης. Η διατήρηση του εύρους κίνησης είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες, καθώς η κίνηση στο πλήρες εύρος κινητοποιεί το αρθρικό υγρό για τη σωστή λίπανση της άρθρωσης.

Αθλητισμός-Πρωταθλητισμός στην υπηρεσία του αθλητή

Τετάρτη, 11 Απρίλιος 2012 21:25.

Αθλητισμός-Πρωταθλητισμός στην υπηρεσία του αθλητήΗ προσφορά του αθλητισμού στην ανάπτυξη της προσωπικότητας και στην πορεία εξέλιξης του ατόμου τίθεται αρκετές φορές σε αμφιβολία. Ο αθλητισμός ως έννοια δεν θεωρείται κάτι «καλό» ή «κακό», χωρίς την παρεμβολή του ανθρώπου. Ο τρόπος με τον οποίο επιλέγουμε να κάνουμε αθλητισμό, οι συμπεριφορές που αναπτύσσονται, οι αξίες που καλλιεργούνται, οι στόχοι και ο τρόπος επίτευξής τους είναι ορισμένα από τα στοιχεία που καθορίζουν την ανάδειξη του αθλητισμού σε κάτι ωφέλιμο ή μη.Σε αντιστοιχία με την έννοια του αθλητισμού, βρίσκεται και ο πρωταθλητισμός. Ρωτώντας έναν αθλητή υψηλού επιπέδου, για τη διαφοροποίηση των δύο εννοιών, εκείνος απάντησε ότι η μόνη διαφορά είναι ότι στον πρωταθλητισμό απαιτούνται (από τον εαυτό σου) περισσότερες ώρες προπόνησης, αναζητώντας την παραμικρή λεπτομέρεια και βελτίωσή της, σε σχέση με τον καθημερινό αθλητισμό.

Κορτιζόλη και πάχος κοιλιάς: Απαραίτητες γνώσεις

Δευτέρα, 09 Απρίλιος 2012 22:44.

Κορτιζόλη και πάχος κοιλιάς: απαραίτητες γνώσεις  Aν γυμνάζεστε σωστά και συστηματικά κι έχετε επίμονο λίπος στην χαμηλότερη περιοχή των κοιλιακών,κάτω από τον αφαλό, τότε σχεδόν σίγουρα έχετε πρόβλημα με υψηλά επίπεδα κορτιζόλης.

Αυτό το προφίλ κατανομής λίπους παρατηρείται κυρίως στους άντρες αλλά δεν αφήνει αλώβητες και τις γυναίκες. Το γιατί παρατηρείται κυρίως στους άντρες το αντιπαρέρχομαι γιατί θα γίνω άδικα στόχος των φεμινιστριών.

Η ορμόνη κορτιζόλη - ή υδροκορτιζόνη - είναι ένα γλυκοκορτικοειδές που εκκρίνεται από τα επινεφρίδια κυρίως σε περιπτώσεις στρες.

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip