Άσκηση για όλες τις Εποχές του Χρόνου

Παρασκευή, 17 Νοέμβριος 2017 15:59.

Άσκηση για όλες τις Εποχές του ΧρόνουΕίναι κοινώς αποδεκτό ότι η συστηματική άσκηση (τουλάχιστον 30 λεπτά ημερησίως για τους ενήλικες και 60 για τα παιδιά) έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Συνεπώς, θα πρέπει κάθε μέρα να προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε έναν ελάχιστο χρόνο κίνησης και να βρίσκουμε εναλλακτικές για τα όποια εμπόδια συναντάμε.

Γυμναστική… για κάθε ηλικία

Παρασκευή, 10 Νοέμβριος 2017 21:37.

Γυμναστική… για κάθε ηλικίαΈνας υγιής οργανισμός σε ένα καλοσχηματισμένο σώμα δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο κάποιων, αλλά ζητούμενο για κάθε ηλικία. Τι είδους, όμως, άσκηση να επιλέξετε σε κάθε φάση της ζωής σας και πώς θα ανταποκριθούν τα οστά και οι μύες σας στην απόφασή σας αυτή.

Αλήθειες και μύθοι για τον πόνο στην μέση.

Παρασκευή, 03 Νοέμβριος 2017 19:17.

Αλήθειες και μύθοι για τον πόνο στην μέση.Μπορεί να είναι σαν μια απότομη μαχαιριά ή ένας ήπιος πόνος. Υπολογίζεται ότι 8 στους 10 από εμάς θα έχουν κάποια στιγμή πόνο στην μέση. Ο πόνος στη μέση είναι κάτι αρκετά κοινό, όπως και οι μύθοι για αυτό. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε κάποια σημεία σχετικά με αυτό το πρόβλημα.

Πόσο Ασφαλείς είναι οι Βιταμίνες;

Παρασκευή, 27 Οκτώβριος 2017 23:08.

Πόσο Ασφαλείς είναι οι Βιταμίνες;Ένα από τα πράγματα που φαίνεται να μπερδεύει περισσότερο το κοινό, αλλά και τους επιστήμονες στον χώρο της υγείας είναι η ασφάλεια της λήψης βιταμινών και άλλων μικροθρεπτικών συστατικών, όπως τα μεταλλικά στοιχεία και τα αμινοξέα.

Πως επηρεάζει η εικόνα σώματος το σωματικό βάρος και τη ψυχική υγεία;

Παρασκευή, 20 Οκτώβριος 2017 09:55.

Πως επηρεάζει η εικόνα σώματος το σωματικό βάρος και τη ψυχική υγεία;«Έχω πάρει τόσο λίπος..»

«Έχω κάνει τεράστια μπούτια..»

Δεν είναι ασυνήθιστο να ακούει κανείς εκφράσεις όπως οι παραπάνω, ειδικά όταν πλησιάζουν γιορτές ή η καλοκαιρινή περίοδος.

Νιώθετε συνέχεια κουρασμένοι; Ανεβάστε την ενέργεια στα ύψη με τέσσερις απλές αλλαγές

Κυριακή, 15 Οκτώβριος 2017 19:18.

Δυο «ναι» και δυο «όχι» που πρέπει να πούμεγια υψηλά επίπεδα ενέργειας κάθε μέρα.

Ναι στο νερό

Γυναίκες και άσκηση με βάρη…

Κυριακή, 08 Οκτώβριος 2017 00:03.

Γυναίκες και άσκηση με βάρη…Ένας από τους πιο κλασικούς τρόπους μυϊκής ενδυνάμωσης και τόνωσης είναι τα βάρη και γενικότερα οι ασκήσεις με αντιστάσεις, λάστιχα και μηχανήματα, ή ακόμα απλώς και μόνο χρησιμοποιώντας ως αντίσταση το βάρος του ίδιου σας του σώματος.

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip